Savjeti za digitalni marketing koje morate probati kako biste unaprijedili poslovanje hotela

Digitalni marketing, poznat i kao “online marketing” i “internet marketing”, postao je ključna aktivnost za hotele svih oblika i veličina, svih kategorija, u svim dijelovima svijeta

Putnici mlađi i stariji, domaći i međunarodni, poslovni i zabavni, sada se bore za pretraživanje i rezervaciju smještaja. Jedini način da hotel dosegne ove digitalne putnike jest digitalizacija s njima i digitalizacija s njihovim marketinškim aktivnostima.

Uprkos svojoj važnosti, digitalni marketing je za mnoge velika i neodređena tema. Koji su najvažniji kanali za marketing digitalnih hotela? Koje su najučinkovitije tehnike? Kako hotel počinje s razvojem digitalne marketinške strategije?

Marketing putem društvenih medija

Ne možemo govoriti o digitalnom hotelskom marketingu, a da ne govorimo o  društvenim medijima. Uz uspon digitalnog putnika, društveni mediji postali su svestran, učinkovit i nezaobilazan hotelski marketinški kanal. Ili “kanali”, trebali bismo reći. Najuspješnije strategije hotela društvenih medija integriraju na nekoliko platformi. Najpoznatije platforme su Facebook, Instagram, Twitter. Preporučujemo Vam da ulažete što više vremena u marketing svog hotela na društvenim mrežama, jer na taj način povećavate promociju, broj posjetitelja na društvenim mrežama, a samim tim i broj gostiju će rasti.

E-mail marketing je još jedan način ulaganja digitalnog kanala na hotele. Uz visok angažman gosta, visoke stope pretvorbei visok povrat na ulaganja , e-mail marketing se pokazaoodličnim načinom za porast poslovanja hotela.

Sezonski marketing

Ugostiteljska industrija je ona koja posebno podliježe sezonalnosti, u nekim mjestima više nego drugima. Sezonski digitalni marketing može pomoći hotelu povećati svoju popunjenost van sezone i omogućiti više prihoda unutar sezona.

Izravni marketing

Ako želite smanjiti troškove provizijeoslobodite se bilo kakve ovisnosti o OTA-ima (Online Travel Agency). Mnogi digitalni kanali mogu se koristiti za izravni hotel marketing, ali opet, dobro je početi istraživanje. S rezervacijskim motorom, tehničkim davateljem usluga možete jednostavno pokrenuti izravnu marketinšku kampanju izravno na skali.

HUBIH

×
×

Cart