Kako se nositi s izazovima u hotelijerstvu

Nisu svi izazovi u hotelskoj industriji jednaki, ali većina ih je slična izazovima s kojima se susreću djelatnici na drugim poljima.

Da li Vas ti izazovi ponekad frustriraju i iskreno ih želite premašiti u svome poslovanju?

Ne brinite! Usprkos nestabilnom tržištu, svake godine svjedočimo porastu broja turista kako na lokalnom tako i na globalnom nivou. Svi turisti traže jedno, a to je što bolja usluga po što boljoj cijeni.

Veliki broj turista čini ugostiteljstvo dosta unosnim poslom koji uvijek nastoji doprinijeti i donijeti nešto novo za goste svih starosnih skupina.

Zašto trebate poznavati izazove u hotelijerstvu?

Kako bi Vaš hotel bio uvijek popunjen i napredovao iz godine u godinu, potrebno je znati i premašiti sve izazove s kojima se susretnemo.

Stoga, trebate prihvatiti nove tehnologije, implementirati strategije koji se baziraju na realnim podacima iz online svijeta i poboljšati hotelsko poslovanje.

Pored toga što je hotelijerstvo profitabilna struka, hotelijeri su s nama podijelili svoje najveće probleme i izazove s kojima se susreću i na koji način se nose s njima:

1. Povećanje broja iznajmljivača i jaka konkurencija

Mnogi iznajmljivači danas iznajmljuju svoj smještaj. OTA portali (poput Airbnb-a) donose im stalne goste. Pošto su prepoznali potencijal ove velike potražnje za apartmanima, nekoliko portala doista cvijeta i konstantno napreduje.

Veliki broj putnika sada preferira rezerviranje smještaja. Svaki dan smo svjedoci otvaranja novih apartmana, vila i kuća za odmor što stvara veliku konkurenciju hotelima.

Kako možete ostati konkurentni?

Trebate ponuditi nešto posebno čime možete očarati svoje goste. Konstantna inovacija, ulaganje u nove tehnologije i pružanje bolje usluge mogu pomoći i ostaviti Vaš hotel ispred konkurencije.

2. Promijenjena očekivanja gostiju

Očekivanja gostiju predstavljaju možda i najveći izazov od svih.

Sigurno ste primijetili da danas gosti od hotela očekuju više nego što je to bilo u prošlosti. Besplatan WiFi, zabavu i relaksaciju, jedinstveno iskustvo kao i brzu check-in/check-out uslugu.

Praćenje trendova i prilagođavanje je ponekad teško za sve hotele budući da svi sadržaji hotela nisu dostupni svim gostima.

Kako bi ispunili očekivanja gostiju možete pružiti samouslužni portal za goste preko kojeg mogu izvršiti check-in/check-out, pronaći lokaciju Vašeg hotela, zatražiti prijevoz i sl. A najbitnija stvar je to što gost ima na dohvat ruke pregled troškova i cijena na dnevnoj bazi.

Dakle, potrebno je samo malo ulaganja kako biste bili sigurni da će gosti dobiti najbolje moguće iskustvo u Vašem hotelu

3. Dinamika tržišta i promjene

Promjena u oglašavanju i plasiranju soba na tržište može predstavljati problem za neke hotelijere. Tradicionalne marketinške strategije više nisu efikasne.

Online marketing je isprobana strategija. Online promocije rezerviraju stvarni gosti i glavne novčane transakcije se odvijaju unaprijed.

Komunikacija na društvenim mrežama, poruke i drugi online izvori mogu učiniti čuda i donijeti Vam rezultate kroz nekoliko dana.

4. Nestabilni priljevi novca

Jedan od najvećih izaziva u hotelskoj industriji je suočavanje s plaćanjem na rate.

U poslu ste sa suradnicima koji izvršavaju uplatu nakon 30,60 ili čak 90 dana.

Ova vrsta suradnje je jako bitna i velika, ali kada je u pitanju novac i zarada, mogu predstavljati probleme. Pored toga, mnoge uplate se događaju sa zakašnjenjem ili pređu u dugove.

Pokretanje online marketing kampanje privlači direktne rezervacije i rezervacije preko drugih online kanala prodaje (koje se uglavnom unaprijed plaćaju) što donosi brz ROI (povrat od uloženog).

Na ovaj način, ne morate zapošljavati dodatno osoblje za naplaćivanje dugova, već možete platiti kuhinju, nagomilane račune za struju ili održavanje. Ukratko, dobivate rezerve novca s kojima se možete pokriti.

5. Zapošljavanje i zadržavanje osoblja

Svaki hotel treba kvalitetno osoblje na svim frontovima, administraciji, održavanju, kuhinji, čišćenju ili recepciji.

Nedostatak kvalitetnog kadra kao gubljenje osoblja zbog iseljavanja ispostavlja se kao jedna od velikih prepreka s kojima se hoteli suočavaju danas.

Treniranje i obuka nove radne snage je jedini pravi lijek. A zadržavanje trenutnih radnika zahtjeva neke prilagodbe i postavljanje novih strategija.

Osjećaj pripadnosti je krucijalan kako bi se osoblje hotela emocionalno povezalo s Vama i kako biste im mogli ponuditi bolje pogodnosti i veću odgovornost.

6. Poskupljenje dnevne potrošnje

Inflacija i oscilacija cijena proizvoda koje svakodnevno koristite poput hrane je u stalnom porastu. Kontrola nad zalihama i smanjenje neiskorištenog treba biti primarni cilja ako želite smanjiti vaše dnevne troškove.

7. Izazovi vezani za sigurnost podataka

Pitanje sigurnosti nije novo pitanje. Prijetnje oko digitalne sigurnosti, virusa ili curenja povjerljivih podataka su velika briga za hotele globalno.

Ukoliko razumijete ovu situaciju i želite se pripremiti, potrebno je angažirati hotelski softver koji ima značajke koje sprječavaju curenje podataka. Tako stvarate kredibilitet za Vaš hotel kako biste ostvarili više rezervacija.

8. Izgubljena lojalnost

Zbog široke online ponude gosti danas rijetko odabiru jedan hotel kojem će biti odani i kojem će se iznova vraćati. Oni su u potrazi za programima pogodnosti koji će im financijski koristiti.

Oživljavanje lojalnosti kod gostiju je primarna briga za mnoge hotele. Preko članske karte možete zadržati stalne klijente. Čak i ako više ne koriste vaš hotel, i dalje im možete ponuditi neki popust ili specijalnu ponudu. Možete pokrenuti 2-3 vrste promocija u isto vrijeme tako da možete odrediti koji Vam program promocija donosi najviše rezervacija.

9. Hoteli i analitički pristup poslovanju

Sigurno znate za hotele koji ne prate i ne oslanjaju se na statističke podatke prilikom donošenja poslovnih odluka.

Zbog takvih odluka mnogi hoteli se i zatvaraju nakon kratkog vremena. Na primjer, poslovne odluke u raspoređivanju budžeta za OTA portale, enterijer, cijene soba nisu donesene u skladu sa statističkim podacima.

Kako bi se izborili s ovim izazovom, potrebno je pronaći software koji Vam daje detaljne statističke podatke i pomaže Vam u donošenju bitnih odluka kako bi smanjili trošak i ulaganja na stvari koje Vam ne donose značajne prihode.

Hotelska mobilna aplikacija Vam daje pregled rezervacija, prihoda i popunjenosti preko izvještaja. Na osnovu ovih izvještaja, možete bez poteškoća koji dio poslovanja donosi najveće prihode a koji dio nije isplativ.

Sada kada imate pregled svih izazova s kojima se hoteli suočavaju imate jasniju ideju kako se možete suočiti s njima. Tako možete premašiti sve izazove i probleme s kojima se suočava Vaš hotel.

megabooker.hr

×
×

Cart