Kako poboljšati profit restorana

Ako se pitate kako poboljšati dobit u restoranu, ovdje je pet kritičnih područja na koja se treba usredotočiti:

1. Osnaživanje osoblja

Uspješni restorani iznimno dobro obučavaju svoje osoblje. Oni također imaju tendenciju da “ne čuvaju nikakve tajne”. To znači da svatko zna kako i gdje restoran stvara novac i zna svoje uloge i odgovornosti. Ta vrsta znanja osnažuje osoblje restorana na brojnim frontama.

Zaposlenici mogu donositi učinkovite odluke o radnoj praksi ako znaju gdje novac teče i raste. Prva tajna uspjeha i veći profit u poslovanju restorana je taj što nema tajni. Razvijte “osjećaj vlasništva” sa svojim osobljem jasnim prikazom profitnih centara.

2. Analizirajte svoj “proizvod”

Važno je znati što ljudi kupuju kad dođu u vaš restoran. Te informacije pomažu vam da odredite gdje ćete uložiti najviše napora u smislu usluge osoblja, analize troškova i marketinga vašeg “proizvoda”. Za neke restorane, profitni centar može biti bar. Svugdje gdje ljudi se zaustavljaju ili ostanu više od 10 minuta u vašem restoranu, sastavni je dio vašeg uspjeha.

Bez obzira na vaš pristup, postoje mogućnosti da saznate više o svojim klijentima. Trenirajte svoje osoblje kako biste razgovarali o razlozima posjećivanja posjetitelja i onome što najviše u vašem restoranu. Te informacije služe kao trajni temelj za analizu profita. “Što vam se sviđa kod nas?” je najjednostavnije pitanje za postavljanje i najveći način identificiranja potencijalnih izvora zarade.

3. Budite društveni

Kao što je navedeno gore “analizirajte svoj proizvod”, postoje sjajni društveni alati koji vam mogu pomoći u izgradnji odnosa s korisnicima i povećanju profita. Jednostavno morate koristiti društvene medije na pravi način. Današnji klijenti imaju osjećaj prijateljstva prema vama. Na društvenim mrežama možete vidjeti veze u vašem restoranu, prilagođavajući se svakoj vrsti korisnika (tako da se ljudi ne osjećaju isključenima) i praktički su dostupni na mobilnim uređajima kako bi korisnici “u pokretu” mogli iskoristiti prednosti koje ih žele da se vrate i mogu dijeliti zanimljive informacije sa svojim prijateljima.

4. Olakšajte potrošnju novca i “kupujte” u vašem restoranu

Današnji kupac želi plaćati u pokretu. To znači da biste im trebali pružiti opcije plaćanja pomoću kreditne ili debitne kartice, kao i pomoću mobilnih uređaja na licu mjesta, pomoću mobilne kreditne kartice koja je sigurna, i izvediva za povećanje profita u restoranu.

Ako vaš restoran izvrsno zabavlja ljude, korisnici možda neće htjeti koračati do blagajne. Umjesto toga, idite za njihov stol i vodite računa o tome. Korištenje tabletnog mjesta (point-of-service) na licu mjesta može pomoći vašem profitu.

5. Pronađite i razvijte partnerstva

Kada prestanete gledati kolege restorana kao natjecatelje i počnete ih gledati kao partnere, možete izgraditi bazu korisnika na nove načine. Svakako, mnogi ljudi vole toplinu dolaska u svoj omiljeni restoran svaki tjedan, a vi biste trebali ponuditi nagrade svojim stalnim gostima za njihovu lojalnost.

Izgradnja restorana u profitabilniji posao zahtjeva vremena, ali s pravim strategijama možete računati na stvaranje postojećih klijenata sretnijim i omogućava veću količinu poslovanja sa svojom domišljatosti i gostoprimstvom.

×
×

Cart