Način poboljšanja odnosa između zaposlenika i vlasnika restorana

Kao upravitelj restorana ili vlasnik tvrtke, igrate značajnu ulogu u zadovoljstvu zaposlenika, zadržavanju i produktivnosti. Prema menadžerskoj tvrtki Gallup, menadžeri vode do 70% varijance u angažmanu zaposlenika. Želite li poboljšati izvedbu u svom restoranu?

Osim osoblja koji poduzmu same mjere da bolje rade preko linija FOH (front of house) i BOH (back of house), ugostiteljski menadžeri i vlasnici tvrtke mogu implementirati poslovne prakse koje podižu timski rad i poboljšavaju komunikaciju u svim aspektima restorana. Evo kako poboljšati odnos FOH i BOH.


Započnite s treninzima


Proces uključivanja bilo kojeg novog zaposlenika trebao bi uključivati neki element učenja svih aspekata restorana. Obuka treba uključiti sastanak svih članova osoblja i neku vrstu orijentacije koja pokriva osnovne zadatke svake uloge. To pomaže svakom zaposleniku da bolje razumije i cijeni sve komponente restorana. Obuka također treba sadržavati odgovarajući protokol o tome kako postupati s pritužbama gosta. Poslužitelji neće nepotrebno odbaciti ritam kuhara i mogu naučiti tehnike kako poboljšati zadovoljstvo kupaca.


Stvaranje jasnih komunikacijskih sustava


Bez obzira odlučite li ulagati u high-tech sustave prodajnih mjesta kako biste poboljšali točnost narudžbe ili koristite ekspeditor tijekom zauzetih smjena kako biste provjerili kakvoću narudžbe. Ekspeditor je netko tko olakšava proces. To je položaj ili uloga koja se nalazi unutar upravljanja projektima, izgradnje, nabave i kontrole proizvodnje. Ako sustav koji upotrebljavate ima kvar ili pad sustava, provjerite postoje li sigurnosne kopije. Uvedite degustiranje prije svake usluge, tako da poslužitelji znaju sastojke i mogu prenijeti vrijednost kupcima. Ispišite na papir sastojake i stavite ih u kuhinju, tako da poslužitelji imaju referentnu točku bez pitanja kuhara.

Postavite disciplinske standarde


Svaki priručnik i obuka zaposlenika trebaju pokrivati poštujuću komunikaciju kako bi izbjegli sukobe, ako je moguće. Kršenje pravila, kao što je vika na saradnika ili uporaba pogrdnog jezika, trebala bi rezultirati disciplinskim djelovanjem koja je izričito navedena. Na primjer, očekuje se da ćete raditi nešto što bi rezultiralo gubitkom smjene, na temelju smjernica vašeg priručnika.


Zbližite se sa zaposlenicima


Neka bude dio dužnosti upravitelja da stvori bliske odnose s konobarima i kuharima i da se zbližite s njima tijekom ili nakon smjene o njihovoj izvedbi i onome što mogu učiniti kako bi pomogli. Ponekad je potreban proaktivni pristup upravitelja ili vlasnika tvrtke da bi se problem riješio. Što se prije identificira, prije se može riješiti.


Podignite nivo opuštenosti


Vlasnici i menadžeri restorana trebali bi se približiti kuhinji i FOH operacijama gdje mogu pomoći. Postavljanje dobrog primjera pokretanjem hrane koja je spremna za isporuku ili organizacijom potrošnog materijala, pokazuje da ste uloželi u uspjeh restorana i da ste saveznik svoje momčadi. Osoblje će vjerojatno poduzeti inicijativu i međusobno se pomagati.
Nagradite najbolje zaposlenike
Javno pohvalite zaposlenike koji pokazuju veliki timski rad i nagradite ga na sastancima na razini cijelog tima.


Brainstorm s osobljem


Susreti svih zaposlenika također nude priliku da osoblje otvoreno i iskreno priča o tome što radi u restoranu i što se može poboljšati. Dobivajući jasne povratne informacije zajednički možete doći do ideja o poboljšanju poslovanja između FOH-a i BOH-a. Držite članove tima odgovornim i dobiti ćete više prihoda od preporuka jer su vaši zaposlenici oni koji stvaraju ideje.

×
×

Cart