Jednostavni načini za poboljšanje usluga za goste u vašem hotelu

Kao što svaki hotelski operator zna, vi ste samo dobri koliko vaši gosti misle da jeste. Zadovoljstvo gosta trebao bi biti prioritet u bilo kojem hotelu, bez obzira upravljate li velikim lancem korporativnih hotela ili upravljate intimnom imovinom na mirnom mjestu.

Morate pružiti gostu iskustvo koje ste obećali, a u mnogim slučajevima morat ćete ići i dalje od toga da impresionirate svoje goste.

Ako želite poboljšati uslugu hotela, morat ćete razmotriti neke nove i inovativne načine povećanja ocjene zadovoljstva gostiju.

Najvažniji razlozi zbog kojih morate odrediti prioritet zadovoljstva gostiju u vašem hotelu

Evo nekoliko razloga zašto biste ocjene zadovoljstva gostiju trebali postaviti kao najveći prioritet:

Vaši gosti mogu biti vaš najmoćniji marketinški alat, ili i vaši najveći kritičari. Ako vaši gosti imaju dobro iskustvo, oni će to podijeliti na društvenim medijima, kao i preporučiti vaš hotel svojim prijateljima i članovima porodice. Ako imaju negativno iskustvo, oni će izraziti svoje stavove putem online recenzije.

Zadovoljstvo gosta jasna je naznaka sposobnosti hotelskog osoblja da pruži doživljaj koji se očekuje kada rezerviraju boravak u hotelu. Ako ocjene zadovoljstva gostiju nastavljaju padati, važno je utvrditi što uzrokuje taj problem i kako se može poboljšati.

Pozitivno iskustvo gostiju jedan je od najboljih načina za nastavak izgradnje svog branda. Vaš brand ovisi o lojalnosti potrošača.

Kako možete pružiti izvrstan doživljaj za svoje goste

Prepoznavši važnost zadovoljstva gostiju, važno je da aktivno radite na poboljšanju iskustva gostiju u vašem hotelu.

Ovi savjeti vam mogu pomoći da omogućite svakom gostu koji ostaje u vašem hotelu nevjerojatno i nezaboravno iskustvo:

  1. Gosti iskustvo započinju prije nego što stignu u hotel

Znajte da boravak započinje mnogo prije nego što stignu na recepciju kako bi se prijavili za boravak. Trebali biste stvoriti web-mjesto prilagođeno mobilnim uređajima koji nudi vizualnu sliku i dokaz iskustva s kojim će uživati u vašem hotelu.

  • Odgovorite na povratne informacije gostiju

Aktivno tražite i odgovarajte na povratne informacije gostiju. Kada prihvaćate i promovišete svoje online recenzije, pokazujete ostalim putnicima da cijenite mišljenje vaših gostiju i da ste spremni pružiti vrhunsku uslugu korisnicima. Kada pošaljete automatizirane elektroničke poruke s anketama o zadovoljstvu gostiju, dokazujete svojim gostima da želite više informacija o njihovom boravku i da nastojite nadmašiti očekivanja na svakom koraku.

  • Povežite se s gostima na osobnoj razini

To također počinje prije nego što vaši gosti dođu na recepciju. Možete upotrebljavati društvene medije kako biste došli do vaših gostiju prije njihovog boravka i naučili malo više o njima. Prilagođeni obrasci za rezervacije također vam pomažu da dobijete uvid u ljude koji će boraviti u vašem hotelu. Dok vaši gosti borave kod vas, svakako dodajte male detalje koji bi obilježili iskustvo. Gosti će se sjetiti tih iskustava kasnije i značajno će poboljšati svoje cjelokupno mišljenje o vašem hotelu.

  • Koristite povratne informacije o gostu kako biste donijeli buduće odluke

Koristite povratne informacije o gostu i relevantne podatke kako biste vodili buduće odluke svom hotelu. Kada pratite povratne informacije gostiju i odgovarate na njih u skladu s tim, važno je da uzmete u obzir što biste u budućnosti mogli poboljšati na temelju tih odgovora. Također možete koristiti podatke o rezervaciji i marketinške podatke kako biste dovršili odluke za nadogradnju sadržaja, stvaranje događaja, dizajniranje promocija i još mnogo toga. Ne samo da će vam to pomoći da donesete najbolje odluke i pametno upotrijebite svoje resurse, ali će pokazati vašim prošlim, sadašnjim i budućim gostima da istinski cijenite povratne informacije.

×
×

Cart