Vešeraj u hotelu: Obratite se profesionalcima

U današnjem konkurentnom tržištu hotelijarstva, gosti traže od hotela da pruže više od mjesta za spavanje. Hoteli dodaju usluge, ulažu u ugostiteljske objekte i zabavu, a općenito nude više za goste.

Ali taj pokret nije ograničen samo na usluge koje su okrenute prema vani. Mnogi hoteli preuzimaju kontrolu nad operacijama „iza kulisa“ koje su prethodno bile vanjske, kao što je vešeraj.

Kontrola kvalitete

Zajednički izazov s vanjskim praonicama hotela je nedostatak kontrole kvalitete. Kada sarađujete sa vanjskim praonicama, nemate mogućnost da napravite promjene u procesu pranja ako primijetite prekomjerno trošenje i habanje na vašem posteljinu. Dakako, uvijek možete promijeniti dobavljače ako ste nezadovoljni kvalitetom čišćenja jednog od njih, ali traženje novog dobavljača može biti uključeni proces.

Vrijeme

S vanjskom uslugom pranja, hoteli često moraju raditi po rasporedu dobavljača, a ne prema vlastitom. To može biti posebno teško tokom napornog vremena ili ako se hotel nalazi u ruralnijem području gdje isporuke traju dulje. S unutarnjim praonicom veša, ne morate čekati na nekog drugog kako biste svojim gostima pružili svježu posteljinu.

Sve za profesionalni vešeraj u vašem hotelu možete potražiti u kompaniji Artika. ARTIKA Sarajevo sa svojim stručnim timom nudi kompletnu uslugu opremanja Vaših ugostiteljskih objekata od hotela sa 5 zvjezdica i manje, restorana, cafe barova, slastičarni, pekara,…

×
×

Cart