Začini u jelima

U većini kuharica spominje se 60-ak vrsta začinskog bilja različitih, karakterističnih aroma, okusa, izgleda i veličina. Lovor, peršin, vlasac, bosiljak, timijan, origano, paprika, češnjak, đumbir, vanilija, papar, ružmarin, majčina dušica, kadulja, komorač, cimet, kim, celer, gorušica – samo su neki od najčešće korištenih začina.

Načini korištenja

Dobro je znati da svježe začinsko bilje možemo koristiti i sušeno i zaleđeno. To mogu biti sjemenke, lišće, korijen, plodovi, cvjetni pupoljci ili kora.

Boni začin

Boni začin se priprema po recepturi prilagođenoj načinu kuhanja naših domaćica. U svom sastavu ima povećan udio sušenog povrća. Primjena Boni začina je neograničena od – povrća, salata, mesa, variva, brzih do složenih jela. Boni začin obogatiće svako jelo, dajući mu pun i zaokružen ukus u kome će Vaši ukućani uživati.
Prosječna nutritivna vrijednost na 100g proizvoda:
• Energetska vrijednost: 433,58kJ/103,73kcal
• Proteini: 9,42g
• Ugljeni hidrati: 15,78g od toga šećeri 8,68g
• Masti: 0,14g od toga zasićene 0,044g
• So: 60,00g


Origano

Začin koji ima prijatan, aromatičan miris. Omiljeni začin širom Evrope, a posebno u mediteranskim krajevima, odakle i potiče. Poznat kao neizostavan začin pri pravljenju pice. Dobar je kao dodatak omletu, italijanskim sosovima, jelima s paradajzom, janjetinom ili povrćem. Tikvice, brokule i patlidžan nadopunjuje svojom aromom, a odlično se slaže s bijelim lukom, bosiljkom, peršinom i maslinovim uljem.
Dodavanjem origana kao začina u dijetalnim jelima poboljšava se ukus hrane pogotovo kod neslanih jela i raznih supa od povrća, kojima daje aromu.
Pakovanja: 300g

×
×

Cart