Mijenjajmo svijest i percepciju o zanimanjima u turizmu i ugostiteljstvu

Amer Ćorić za HUBIH govori o novom projektu hotela Monti na Igmanu na kojem aktivno radi te o važnosti razvoja turizma u Bosni i Hercegovini

Amer Ćorić je suvlasnik kompanije Dubos, te se nalazi na managerskim pozicijama na nekoliko projekata. Dubos d.o.o je osnovan 2008. godine te ima dugogodišnje iskustvo u pružanju tehničke pomoći, nabavci i uslugama trgovanja za projekte i programe koje financiraju mnoge od najpoznatijih svjetskih kompanija i organizacija.

Voditelji i osoblje DUBOS-a su vrlo kompetentni, višejezični veterani industrije s iskustvom u upravljanju složenim tehničkim, finansijskim i logističkim aspektima razvojnih projekata. Kompanija ima klijente iz SAD-a, Norveške, Italije, Njemačke, Švicarske, Cipra, Mađarske, Hrvatske i naravno Bosne i Hercegovine.

Dodatnu ekspertizu pruža mreža kvalificiranih međunarodnih konsultanata, stručnjaka i strateških partnerstava s lokalnim službama, što omogućuje kompaniji da dodijeli najprikladniju stručnost projektnim timovima kako bi se osigurala potpuna usklađenost sa zahtjevima investitora i korisnika.

Ćorić se počinje se baviti ugostiteljstvom 1990. godine kao konobar u restoranu Donautall u Njemačkoj. Dio karijere proveo je radeći u Best Western hotelima u Munchenu u F&B odjelu, te na pozicijama generalnog direktora hotela u Bosni i Hercegovini dugi niz godina. Tu je stekao iskustvo u hotelijerstvu i ugostiteljstvu i otuda ljubav prema toj profesiji kojoj se uvijek rado vraća.

Nagrade i priznanja:                                  

Izbor najznačajnijeg investitora u BiH 2016 FIPA (Sunnyland)

Najbolji hotel u SBK 2009 – TZ SBK (hotel Pahuljica)

Prizma 2008 za novi kvalitet-Novi Sad (hotel Pahuljica)

Zlatna turistička ruža 2007-Turističko udruženje BiH (hotel Pahuljica)

Zlatna ugostiteljska kruna 2006. – Udruženje hotelijera BiH (hotel Pahuljica)

Najbolji hotel u ski centru 2004/2005-Ski magazin (hotel Pahuljica)

Izbor najboljeg zimskog centra 2004 – Kategorija nabolji hotel 1. mjesto

Sa Ćorićem smo razgovarali o novom projektu hotela Monti na Igmanu na kojem aktivno radi te o važnosti razvoja turizma u Bosni i Hercegovini.


Možete li nam navesti i detaljnije objasniti projekat adaptacije hotela Monti na Igmanu?

Nakon kupovine bišeg hostela Feri, investitori su se odlučili za totalnu preobrazbu istog. Kompletan objekat je renoviran, te su povećani kapaciteti na 65 smještajnih jedinica. Kategorija objekta je će biti podignuta na hotel sa ****s (4 zvjezdice superior).

Po čemu će ovaj hotel biti specifičan u odnosu na druge hotele u BiH?

Koncept hotela je zamišljen tako da ga mogu koristiti velike sportske ekipe. Sadržajima i kvalitetom hotel će moći ugostiti velika imena iz svijeta sporta i pružiti im adekvatne uslove za pripreme. Tim stručnjaka radi na opremanju modernog fitnes centra, te zone za odmor sa poluolimpijskim bazenom i ostalim wellness sadržajima. Istovremeno, hotel će imati sadržaje i za održavanje konferencija, team buildinga za kompanije, ali i za individualce koji žele uživati u prirodnim bogatstvima naše olimpijske planine. Svakako vrijedi spomenuti stazu za nordijsko skijanje koja se nalazi neposredno uz naš hotel, ali i skijalište koje se nalazi na nekoliko minuta udaljenoj Bjelašnici.

Koliko će otvaranje ovog hotel doprinijeti turizmu Igmana i cijele BiH?

Otvaranje hotela Monti će sigurno biti zamajac razvoja turizma na Igmanu. Nažalost potencijali Igmana su trenutno totalno neiskorišteni i ne postoji niti jedan hotel, niti ugostiteljski objekat na lokalitetu Velikog polja. Još uvijek se prepričava kako je Crvena zvezda upravo sa priprema na Igmanu u krenula na osvajanje titule Prvaka svijeta 1991. godine. Ja ne vidim razlog zašto se Real iz Madrida upravo na Igmanu nebi mogao pripremati za svoje sportske uspjehe.

Otvaranjem ovog hotela zasigurno će biti i otvorena nova radnja mjesta. Recite nam nešto više o tome?

Hotel Monti će obezbijediti posao za najmanje 60 motivisanih uposlenika.Taj broj će se sigurno i povećavati kako hotel bude nudio dodatne usluge u budućnosti. Naša je vizija da sa svakom godinom gostima nudimo nove sadržaja i raznovrsniju uslugu.

Na čemu se trenutno radi u sklopu projekta hotel Monti te kada možemo očekivati otvaranje?


Na objektu se trenutno postavlja krov i radi se na finalnim radovima na instalacijama. Nakon toga slijedi ugradnja opreme i samog enterijera soba. Otvaranje hotela je planirano za kraj 2019. godine.

Pored ovog projekta, koji su to projekti na kojima je kompanije Dubos radila’?

Naš tim je u posljednjih 20 godina bio prisutan u realizaciji mnogih projekata. Od projekata u turizmu možemo spomenuti hotel Pahuljica na Vlašiću, hotel Opal Home u Sarajevu, zabavni park Sunnyland, hotela Marriott Courtyard, restoran Paper Moon…

Možete li nam čime se bavi kompanija Dubos?

Naš tim ima dugogodišnje iskustvo u pružanju usluga tehničke pomoći, upravljanja projektima, nabavke za projekte i programe koje financiraju neke od najpoznatijih svjetskih međunarodnih tvrtki i organizacija. U posljednje vrijeme smo najviše angažirani na projektima u turizmu.

Nakon hotela Monti, da li već imate plan nekog drugog sličnog projekta?

Naš tim trenutno radi na nekoliko projekata istovremeno. Pored našeg veoma uspješnog projekta Sunnyland na Trebeviću, hotel Monti je bio logičan slijed investiranja u smještajne kapacitete.

Prema vašem misljenju koliko je turizam bitan za privredni razvoj i ekonomski rast države?

Turizam je jedan od glavnih pokretača ekonomskog rasta i doprinosi sa preko 10% globalnom bruto domaćem proizvodu. Nije teško zaključiti da je jedan od najefikasnijih kreatora novih radnih mjesta. Dovoljno je pogledati statističke podatke i vidjeti enorman rast posjetilaca iz J. Koreje, zemalja Zaljeva, a uskoro očekuje se i dolazak velikog broja turista iz Kine. Turizam kao takav je jedan od tri najveće izvozne grane u regiji. Nadam se da će se uskoru promijeniti svijest lokalnog stanovništva da na razvoj ekonomije ne gleda isključivo kroz otvaranje proizvodnih fabrika u metalnoj, drvnoj ili nekoj drugoj industriji. Svaki hotel ili restoran je «fabrika»!

Što se tiče turističke ponude BiH, šta možemo istaći kao posebnost?

Posebnost u turističkoj ponudi Bosne i Hercegovine je to što naše atrakcije još uvijek nisu pretrpane ogromnim brojem turista, priroda je na sreću još uvijek očuvana, a važimo za «skriveni dragulj» u srcu Europe. Turisti tek počinju da otkrivaju sve naše ljepote i Bosnu i Hercegovinu kao destinaciju.

Imate li nešto poručiti našim čitaocima?

Obzirom da vaš časopis uglavnom čitaju kolege iz turizma i ugostiteljstva, moja je poruka da pokušamo mijenjati svijest i percepciju o zanimanjima u turizmu i ugostiteljstvu. To se može uraditi obezbjeđivanjem boljih uslova za rad, ulaganjem u edukaciju osoblja, konstantnim radom sa uposlenicima kako bi se njihov pristup prema poslu kojim se bave promijenio i konačno postavio profesije poput konobara i kuhara na jedan viši nivo, nivo koji su ta zanimanja izgubila u proteklim godinama. Na sreću dolaskom velikih hotelskih imena na naše tržište situacija se mijenja i siguran sam da za turizam dolaze bolji dani.

×
×

Cart