Četiri zajedničke stvari koje imaju najbolji hoteli na svijetu

Nije luksuz presudan zašto su najbolji svjetski hoteli upravo na vrhu. Često se to pripisuje izuzetno dobro obavljenim osnovnim uslugama

Putnici danas imaju mnogo izbora kada je u pitanju odabir smještaja. Zbog velikog broja novih online stranica za rezervisanje i alternativnih smještaja preko Airbnb-a, konkurencija u hotelskoj industriji je veća nego ikada. Međutim, najbolji hoteli na svijetu još uvijek mogu privući goste i pokazati lojalnost.

Iako se čini kao da je za to zaslužan luksuz koji mnogi alternativni smještaji ne mogu priuštiti, iznenađujuće, često se to pripisuje izuzetno dobro obavljenim osnovnim uslugama. Donosimo četiri stvari koje imaju svi najbolji hoteli.

  1. Čistoća

Bez obzira da li ste u luksuznom urbanom hotelu ili u pristupačnoj gostionici, mjesto mora biti čisto kada je u pitanju domaćinstvo. Jedna od zajedničkih stvari koju svi najbolji hoteli na svijetu imaju je posvećenost čistoći i higijeni.  Od kristalno čistih soba do besprijekorno čistih kuhinja s visokim standardom, čistoća i higijena su najveći prioritet svih najboljih hotela na svijetu.

Jedna od najgorih stvari koja se može desiti u hotelima jeste da gosti imaju problema sa insektima u krevetu, žoharima i drugim štetočinama. Ne samo da su opasni po zdravlje, nego imaju i negativan učinak na vašu reputaciju. Najbolji način da izbjegnete ove probleme je da se pridržavate strogog rasporeda kontrole štetočina u hotelu.

2. Sigurnost

Jedna od najbitnijih stvari kojih se svi najbolji hoteli pridržavaju je sigurnost njihovih gostiju. Najbolji hoteli poduzimaju sve sigurnosne mjere da bi se gosti u svakom trenutku osjećali sigurno. Iako to može uključivati osobnu sigurnost i sigurnosne mjere za važne goste, također može biti i na jednostavan način poput postavljanja adekvatnog osvjetljenja i nadzornih kamera, kao i da imate sistem provlačenja kartice da bi se moglo ući u lift ili u javne prostorije.

3. Sadržaj za goste

Ono što često odvaja najbolje hotele u svijetu od prosječnih je izbor sadržaja za goste. Od teretane, bazena i prodavnice hrane do brzog interneta i odličnog pritiska vode u kupatilima, najbolji hoteli imaju velik izbor sadržaja za goste. Međutim, ono što je vjerovatno važnije jeste da svi sadržaji savršeno funkcionišuu.

4. Usluga za goste

Jedna od najizrazitijih osobina najboljih hotela je njihov nivo usluge za potrošače, goste, korisnike. Oni moraju biti sigurni da su unajmili prijateljske radnike, koji su vrijedni i uvijek na raspolaganju potrebama gostiju. Ako se ikada pojavi problem s čistoćom, bezbjednosti ili sadržajem hotela, najčešće se može brzo i efikasno riješiti, ako je vaš tim uposlenika dobro obučen, pristojan i efikasno obavlja posao.

×
×

Cart