Direktorica Hotela Hills Nermina Sefer: Uslugom, kapacitetima i sadržajima hotela želimo biti jedinstveni i najbolji u BiH

Direktorica Hotela Hills Nermina Sefer: Uslugom, kapacitetima i sadržajima hotela želimo biti jedinstveni i najbolji u BiH

Vođenje hotela ovakve vrste zahtijeva prije svega timski rad sa svakim sektorom pojedinačno. Međutim, još značajniji je timski rad svih sektora, gdje mi kao cjelina dajemo produk, odnosno pružamo uslugu.

Hotel Hills, Thermal & Spa Resort Sarajevo je hotel s pet zvjezdica na atraktivnoj lokaciji u centru zelene oaze Sarajeva i na 2 km od Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

Kao dio Mrkulćeve grupe kojoj pripada hotel Holywood Sarajevo 4 *, Termalna rivijera i Hollywood travel, Hotel Hills je najveća ugostiteljska grupa u BiH. Sadrži 330 sofisticiranih udobnih i luksuznih soba i apartmana s prostranim balkonima, odabranim detaljima, višenamjenskim kongresnim centrom s modernom konferencijskom tehnologijom, termalnim toplicama, unutarnjim i vanjskim bazenima, adrenalin parkom za djecu i odrasle na impresivnih 2200 kvadratnih metara, svadbene dvorane, nekoliko restorana s međunarodnom i nacionalnom kuhinjom. Najatraktivniji restoran smješten je na vrhu hotela s prekrasnim panoramskim pogledom na zeleno okruženje hotela.

O upravljanju ovim hotelom, uspjehu te planovima za budućnost razgovarali smo sa direktoricom Hotel Hills, Nerminom Sefer.

1. Kako izgleda upravljanje jednim od najuspješnijih hotela u BiH?

Hotel Hills Sarajevo, Congress & Termal Spa Resort, znatno se razlikuje od drugih hotel u BiH.  Hotel Hills je dio Termalne Rivijere Ilidza koji obiluje raznovrsnim sadržajima. Hotel je prije svega kongresni centar sa wellness i spa sadržajima, te dodatnim sadržajima koji gostima čine boravak nezaboravnim. Tako, uz sve kapaciteta i sadržaje, vođenje hotela ovakve vrste zahtijeva  prije svega timski rad sa svakim sektorom pojedinačno. Međutim, još značajniji je timski rad svih sektora, gdje mi kao cjelina dajemo produk, odnosno pružamo uslugu.

Naši uposlenici doživljavaju svoje radno mjesto kao svoj drugi dom i zaista se trude da našim gostima ponude kvalitetan boravak. Bez timskog rada i ulaganja zajedničkih napora da budemo lider na tržištu, upravljanje hotelom i cijelim kompleksom bi bilo značajno otežano, a rezultati ne bi bili vidljivi kao sada. 

2. Šta sve podrazumijeva upravljenje hotelom?

Upravljanje hotelom podrazumijeva voditi računa, prije svega, o kvaliteti usluge koju pružate i to u skladu sa kategorizacijom Hotela. Gosti koji odsjedaju u hotelim koji su kategorisani sa 5* očekuju iznimnu ljubaznost i posvećenost gostu, kvalitet sobe, raznovrsan doručak, wellness i spa sadržaji na šta mi značajno polažemo akcenat.

3. Od čega se sastoji jedan Vaš radni dan?                                                                            

Rad u hotelu je vrlo dinamičan. Vrlo teško je predvidjeti naredni radni dan obzirom da je hotel objekat otvorenog tipa gdje vrlo često imamo sastanke koji nisu dogovoreni unaprijed, razgledanje hotela od strane klijenata i slično. U biti, moj radni dan počinje obilaskom svih odjela u hotelu. Na taj način kratko pređemo predhodni radni dan te nadolazaće dane, porazgovaramo o idejama, sugestijama, nadolazećim projektima kako bi uposlenici, odnosno šefovi odjela bili upoznati sa dešavanja u hotelu. Sa odjelom prodaje pregledamo primljene  upite te dogovorimo dalje korake. Nakon toga slijede sastanci a pred kraj radnog vremena pregled mailova i odgovaranje na iste.

4. Koja je Vaša politika i vizija vođenja hotela?

Naša poslovna politika i vizija je vrlo jednostavna. Uslugom, kapacitetima i sadržajima hotela želimo biti jedinstveni i najbolji u BiH. Obzirom da smo dosadašnjim radom pokazali da smo lideri vjerujem da će se trend nastaviti i dalje obzirom da smo naše kapacitete proširili i izgradili prvi Convention centar u BiH te na taj način zasigurno nastavili sa našom vizijom lidera na tržištu BiH a i šire.

5. Hotelska organizacija – na šta je važno obratiti pažnju?

Organizacija hotelskog poslovanja je složen organizacijski proces čije poslovanje zavisi o unutrašnjim i vanjskim uslovima turističkog tržišta. Hotelsko poslovanje se ogleda o relativno kratkom, ali kontinuiranom, vremenu trajanja proizvodnih i uslužnih procesa, proizvodnji samo za potrebnu potrošnju bez stvaranja zaliha, spremnosti i pripravnosti radnika za proces proizvodnje tek od trenutka dolaska gosta, raznosvrsnosti usluga, komunikacije sa gostima, prilagođavanjem potrebama tržišta, usklađivanja broja potrebnih radika po sezonomama, definicijom prodajnih cijena hotelskih usluga i mnogim drugim čimbenicima.

6. Koliko imate zaposlenih te kako organizujete osoblje? Kakav je Vaš odnos sa osobljem?

Broj zaposlenih se mijenja u zavisnosti od potrebe i sezone i kreće se od 120 pa više. Moj odnos sa zaposlenim je baziran na prijateljskoj osnovi punoj međusobnog poštovanja i uvažavanja jer samo na taj način zajedničkim snagamao možemo iznijeti jedan tako veliki projekat i biti lider na tržištu.

7. Šta je to što možete reći da je prednost Vašeg hotela u odnosu na druge hotele istog ili sličnog ranga?

Hotel Hills je jedinstven hotel u BiH, a smijem reći, zasigurno i u regiji. Hotel raspolaže se 330 smještajnih jedinica (delux soba i apartmana), restoranima, Sky barom na zadnjem spratu hotela, kompleksom unutrašnjih i vanjskih bazena, wellness i spa centrom sa 13 različitih wellness/spa sadržaja, dječijom igraonom na čarobnih 2000 kvadratnih metara, kongresnim centrom za organizaciju razičitih seminara, konfernecija, kongresa, korporativnih godišnjih zabava i slično. Pored svega navedenog hotel Hills je jedini hotel u BIH koji se može pohvaliti sa Convention centrom u sklopu Hotela gdje se mogu organizovati različite manifestacije: sajmovi, kongresi za do 4500 osoba, koncerti, predstave, sportska takmičenja i druge manifestacije koje zahtijevaju složeniju organizaciju za par hiljada osoba.

8. Kako postići da najrazličitije strukture gostiju/turista iz hotela odu zadovoljni?

Servis, servis, servis. Kako sam već prije u odgovoru spomenula, mi se za svako tržište i svaku grupu gostiju pripremamo ranije prije njihovog dolaska . Na taj način im iskazujemo srdačnu dobrodošlicu od samog dolaska. Pozdravimo ih na njihovom jeziku, pripremimo hranu koja je bliska njihovoj tradicionalnoj kuhinji te uvažavamo njihove sugestije i prijedloge.

9. Koliko je važno da se konstantno ulaže u hotel i osoblje?

Turizam i hotelijerstvo su jedna živa grana koja zahtijeva stalnu edukaciju i usavršavanje. Nažalost, nemamo edukacijsku ustanovu koja bi nama hotelijerima i ugostiteljima pružila mogućnost dodatnog usavršavanja u skladu sa svjetskim trendovima. Zaista postoji velika potreba za jednom takvom edukacijskom ustanovom koja bi osobe koji već rade u struci dodatno educirale, ili pak prekvalifikovala. Mi se trudimo da se kroz turističke časopise, razmjene iskustva sa kolegama iz struke, stručne časopise pa i kroz putovanja na sajmove usvojimo što više i prenesemo na ostale kolege u hotelu.

Redovni smo učesnici turističkih sajmova koji se odražavaju u cijelom svijetu i trudimo da ugostimo što je moguće više nacija koji dolaze u BiH i Sarajevo.  U skladu sa turističkom sezonom i  kulturama gostiju koji dolaze iz raznih regija, mi se trudimo da pripremimo osoblje te naročito restoran hotela kako bi se osjećali prijatno i dobdestinacijama iz koje nam dolaze gosti, mi se trudimo da pripremimo

10. Imate li poruku za kolege iz ovog sektora…

Hotelijeri i ugostitelji u BiH su pojedinačno uradili zaista puno na promociji BiH kao destinacije. Rezultati su već vidljivi i ja se nadam da ćemo zajedničkim snagama i uz pomoć institucija BiH nastaviti zajedno i ubuduće.  

×
×

Cart