Napravite strategiju društvenih medija za svoj restoran

Napravite strategiju društvenih medija za svoj restoran

Dok metode tradicionalnog marketinga i dalje uspijevaju, sada je vrijeme da započnete s online marketingom za vaš restoran i da povećate svoj posao.

Kao vlasnik ili menadžer restorana, vjerovatno se osjećate prezatrpanim kada razmišljate o strategijama za društveni medije. Ipak ste vi na kraju dana zaduženi za vođenje restorana, a to uključuje zapošljavanje, otpuštanje, naručivanje hrane, kuhanje, rezervacije, održavanje i druge odgovornosti. Sada dodajte marketing na vašu listu poslova. Ali evo u čemu je stvar: društveni mediji će uvijek biti tu. Postat će i još bitniji za poslove u budućnosti.

Razmislite o tome: ljudi ne koriste žute stranice da potraže informacije – oni ih traže na Googleu. Uskoro neće postojati granica koja dijeli ljude koji koriste internet od onih koji ne koriste internet. To će postati način života. Dok metode tradicionalnog marketinga i dalje uspijevaju, sada je vrijeme da započnete s online marketingom za vaš restoran, i da uberete plodove društvenih medija da povećate svoj posao.

Odaberite prave društvene medije za vaš restoran

Klasična greška početnika kod planiranja posla na društvenim medijima je to što misle da moraju biti svuda u isto vrijeme. To znači kreiranje profila na Facebooku, Twitteru, Pinterestu, Youtubeu, LinkedInu, Instagramu, Snapchatu, itd. Istina je da je najbolje koristiti vaše dvije najdraže platforme (ili one koje već koristite) da se fokusirate na svoj trud. Ako nemate profil na nekoj od platformi, počnite s Facebookom, s obzirom da je to najpopularnija platforma.

Razvijte osobni brend za vaš restoran

Sjećate li se sitcoma iz 1980ih pod nazivom „Cheers“, koji je baziran na bostonskom baru gdje „svi  znaju vaše ime?“. Ljudi su taj šou obožavali jer su se osjećali kao da poznaju Sam i Woody, Cliff i Norm, Diane i Carlu. Čak iako nikada nisu zakoračili u Cheers restoran u Bostonu, gledatelji šoua osjećali su kao da jako dobro poznaju taj bar. Osnivanje snažnog osobnog brenda na društvenim medijima može imati isti efekat za vaš restoran.

Pokažite ljudima osobnost vašeg restorana- lica iza menija, ljude koji kuhaju i spremaju hranu, priču iza nekih specijaliteta za večeru, donacije restorana lokalnim nevladinim organizacijama, i tako podsjetite ljude da je vaš restoran više od mjesta gdje se jede. Da je to odlično mjesto za druženje, interesantno je, zabavno, i odlično mjesto za okupljanja povodom svečanih ili specijalnih prilika ili samo za piće nakon posla. Odlučite kako želite da ljudi vide vaš restoran i počnite stvarati tu sliku online, kao i u vašem restoranu.

Odlučite koji sadržaj želite podijeliti

Društveni mediji vrte se oko dijeljenja. Želite povezati klijente, kupce i mušterije tim što ćete podijeliti određene informacije s njima. To bi mogle biti slike menija, kako se vaše osoblje zabavlja na poslu, recepti, videi vašeg prostora, smiješne slike restorana itd. Dijeljenje više osobnih informacija, poput omiljenog pića vašeg šankera ili omiljenog deserta vašeg  konobara, stvara osjećaj inkluzije kod mušterija. Osjećat će se kao da poznaju bolje vaše osoblje, i tim vaš restoran.

Stvorite sadržaj za vaš plan društvenih mreža vašeg restorana

Curate je najnoviji trend u marketingu, a on predstavlja skupljanje i organiziranje informacija na jednom mjestu. Najjednostavniji primjer za planiranje društvenih mreža za restoran je mnogo slikanja vaše hrane s menija. Zamolite vaše osoblje u kuhinji da uslikaju hranu dok pripremaju (naravno, ne za vrijeme gužvi petkom navečer itd) i da vam ih pošalju. Izaberite najbolje slike i uploadujte ih na Google Drive ili Dropbox. Lako ih možete podijeliti na Facebook ili Instagram u svako vrijeme, bez da morate svaki put zastati da uslikate sve posebno.

Druge ideje uključuju recepte – pogotovo kada ih popratite slikom dobre kvalitete, slikama mušterija kako se zabavljaju (prvo ih pitajte za dozvolu), slikama prošlogodišnjeg odmora – jer ovo je dobar način da napravite dobar marketing za vaš restoran, ugostiteljstvo ili održavanje događaja.

Objavljujte sadržaj dosljedno

Postoji opšte uvjerenje da ako sadržaj na društvenim mrežama ne objavljujete stalno na svojim profilima, uopšte ne biste trebali objavljivati. Drugim riječima, povremeno postavljanje je gore od nepostavljanja. Stalna objava ključna je za uspješnu strategiju društvenih medija. To će zadržati vaš restoran na vidnom mjestu vašim pratiteljima. Kupcima će služiti kao podsjetnik za dolazak na pivo tokom „happy hour“-a, ili da utorcima imate 2 sata specijalnih večera. Društvene mreže su uvijek u pokretu. Morate se često pojavljivati ​​kako biste se istakli iz gomile.

Koliko često objavljivati ​​sadržaj

Opšte smjernice koliko puta trebate objavljivati ​​na društvenim mrežama u toku dana, kao i najbolje vrijeme za objavu uključuju:

Facebook: Jedan do dva puta dnevno između 13:00. i 16:00

Twitter: Pet puta dnevno između 13:00. i 15:00 radnim danima.

Instagram: Jednom dnevno je uredu. Dva puta neće škoditi. Malo više od toga i postoji rizik da ćete postati dosadni.

Pinterest: Četiri do 10 puta dnevno, dok je vikendom najbolje objavljivati.

Stranice poput Hootsuite nude ponudu besplatnog alata za organiziranje, pa možete napraviti objave nekoliko sedmica ili mjeseci unaprijed. Međutim, s obzirom da mnogi vaši postovi uključuju dnevne varijante doručka, ručka i večernjih specijaliteta, postavljajte po potrebi svaki dan. Trebat će vam samo par minute ako već imate pripremljen sadržaj.

Kontrolisanje i postojanje na društvenim mrežama nije teško, ali zahtijeva organizaciju. Jednom kada imate spreman sadržaj, objavljivanje dnevnog sadržaja trajat će svega nekoliko minuta.

×
×

Cart