Osnove menadžmenta u restoranu: Dobar menadžer je bitna komponenta uspješnog restorana

Osnove menadžmenta u restoranu: Dobar menadžer je bitna komponenta uspješnog restorana

Kao menadžer restorana, vaša je odgovornost osigurati efikasno poslovanje kako bi gostima pružili optimalnu uslugu.

Učinkovito upravljanje restoranom uključuje nekoliko izazova, poput odnosa s javnošću, inventara, osoblja i usluge za goste. U nekim slučajevima vlasnik restorana može biti i menadžer.

Bilo kako bilo, dobar menadžer je bitna komponenta uspješnog restorana – oni su obično osoba koja se bavi pitanjima i osoblja i kupaca. Sljedeće informacije objašnjavaju važne osnove pravilnog upravljanja restoranom.

Pružanje usluge kupcima

“Kupac je uvijek u pravu” i dalje je zlatno pravilo svakog posla. Čak i ako se ne slažete s pritužbom kupca, način na koji ćete postupiti utvrdit će da li se kupac vraća.Vaš cilj je zadržati pozitivno iskustvo kupca.

Vodite uspješan restoran i izbjegavajte skupe pogreške radeći na sljedeći način:

  • Učinkovito rješavajte pritužbe kupaca kako biste potaknuli ponovne posjete.
  • Upravljajte očekivanjima osoblja kako biste osigurali da daju optimalan napor.
  • Iskoristite trenutne načine oglašavanja da biste stekli najviše izlaganja.
  • Pratite prihode i rashode kako biste osigurali da restoran funkcioniše optimalno.
  • Odredite načine povećanja prodaje, poput posebnih promocija, ugostiteljskih usluga, promjena menija i zabave.

Odredite očekivanja na poslu

Od konobara do osoblja kuhinje, pronalaženje najbolje osobe za svaku ulogu pomoći će da vaš restoran nesmetano radi. Kada intervjuišete kandidate, obavezno provjerite reference da biste utvrdili da li će se oni dobro uklopiti u položaj. Također, odredite probno razdoblje prije nego što ih trajno zaposlite. Ne samo da bi radnici trebali biti vješti u obavljanju svog posla, već bi trebali posjedovati i snažne međuljudske sposobnosti, jer će njihov posao vjerovatno ovisiti o radu drugih. Naprimjer, konobar ovisi o kuharu da na vrijeme završi ispravne narudžbe

Da biste osoblje motivirali i radili na visokom nivou usluge, razmislite o podsticajima kao što su dani odmora, bonusi i besplatni obroci. Takođe, ponudite promocije za one koji su spremni za prelazak na sljedeći nivo.

Također regulišete odnose, koji moraju osigurati da vaše osoblje nastavi raditi kao tim za isporuku izvrsne hrane i usluga kupcima. Važno je da linije komunikacije ostanu otvorene kako bi osoblje slobodno moglo da vam se javi s bilo kojim pitanjima ili nedoumicama.

Promovisanje vašeg restorana

Postoji mnogo načina reklamiranja vašeg restorana. Pored toga što će zadovoljiti kupce kako bi oni sami proširili riječ, važno je potražiti mogućnosti za izlaganje. Oni uključuju prisustvo na mreži kao što je web lokacija, što može uključivati fotografije, menije i promocije. Isto tako, društveno umrežavanje nudi jeftin način promocije vašeg restorana.

Nadgledanje protoka novca

Novčani tok je iznos gotovine koji dolazi u odnosu na količinu novca koji izlazi iz vašeg poslovanja i treba ga pratiti na dnevnoj, sedmičnoj i mjesečnoj osnovi. Važno je razumjeti ovaj osnovni koncept financija restorana kako biste izbjegli financijski rizik.

Upotrijebite sistem prodajnog mjesta (POS) za praćenje prodaje, novčanog toka i zaliha hrane. Ovo može znatno pojednostaviti svakodnevno upravljanje restoranom i pomoći u smanjenju troškova za hranu i platnim spiskovima, kao i praćenju popularnosti jela s menija.

Širenje prodaje

Svakodnevni izveštaj o pregledu poslovanja omogućava menadžerima restorana da grade historiju svog poslovanja. Može vam pomoći analizirati trendove prodaje, troškove plata i broja kupaca i predvidjeti buduću prodaju.

Restorani imaju ugrađenu ugostiteljsku klijentelu u svojoj korisničkoj bazi kao i resurse: hranu, opremu i osoblje. Razmislite o širenju na ugostiteljstva na velike i male događaje.

Također, napravite promocije kako biste privukli pažnju i povećali prodaju. Oni mogu biti u rasponu od noćnog „happy houra“ do prix fixe menija do specijalnih večera „2 za cijenu jednog“. Odredite se za jedno ili više, da odgovara vašim kupcima.

Cijena hrane može se često mijenjati, pa će se promijeniti i troškovi vođenja vašeg poslovanja. Važno je da jelovnici restorana imaju cijene koje troškove hrane drže niskim i profitom visokim. Imajući to u vidu, napravite svoj meni zanimljivim i osigurajte da kupci dobiju vrijednost za svoj novac. Iako želite da smanjite troškove, isto tako ne želite da klijentima poslužite hranu loše kvalitete.

Smanjenje troškova

Prebacivanje na energetski učinkovite sijalice i česme s manjim protokom samo su dva načina na koje restorani mogu uštedjeti novac, a da ne spominjemo okoliš. Potražite mjesta koja zahtijevaju manje troškova bez narušavanja korisničkog iskustva. Na primjer, možete uštedjeti novac zamjenjujući stolice jeftinijim, međutim, kupci se možda neće vratiti ako im postane neugodno dok ručaju.

Krajnja linija

Upravljanje restoranom uključuje mnogo različitih odgovornosti, od zapošljavanja i otpuštanja osoblja, do praćenja prodaje i osnovnog računovodstva. Kao menadžer restorana, vaša je odgovornost osigurati efikasno poslovanje kako bi kupcima pružili optimalnu uslugu.

×
×

Cart