Zašto bi wellness turizam trebao biti dio marketinške strategije

Zašto bi wellness turizam trebao biti dio marketinške strategije odredišta

Wellness ima mnogo dimenzija – fizičku, mentalnu, spiritualno – i za svakoga znači nešto drugačije. Bez obzira na to kako se wellness ukorijenio, on postaje sve veći fokus u društvu u cjelini, a turistička industrija je to primjetila. Iako svi putnici ne traže putovanja isključivo usredotočena na wellness (koji mogu uključivati yogu, digitalna detox iskustva), putnici žele osigurati da mogu održati životni stil zdravlja za vrijeme putovanja.

Iako je njegov rast spor ali stabilan tokom posljednje decenije, naglo se povećao wellness turizam u posljednjih dvije godine. Global Wellness Institut zabilježio je više od 830 milijona wellness putovanja u 2017. godini, u odnosu na 691 milijun putovanja u 2015.

Osim toga, wellness turisti potroše 50 do 180 posto više na putovanja od prosječnog turiste. Budući da industrija svake godine raste gotovo sedam posto, trebali bi provoditi vrijeme strateški razmišljajući o načinima na koje mogu uvrstiti wellness u svoje marketinške strategije i opće iskustvo.

Tradicionalne wellness destinacije nude na desetine iskustava kako bi neko mogao da usmjeri svoj odmor na svoje dobrobit. Ali čak i gradovi koji nisu poznati po odmorištu punim opuštanja imaju priliku pridružiti se razgovoru o wellness putovanju.

Većina putnika neće tražiti putovanje koje je 100-postotno usredotočeno na wellness, već žele znati da mogu držati korak sa režimom vježbanja ili meditacijskim putovanjem dok su na putu.

Wellness u susretima i događajima

Kako ljudi postaju svesniji svog zdravlja, uopšte, žele da se to iskustvo proširi na sve delove života – uključujući i sastanke.

Prilikom izrade društvene kampanje oko sastanaka, važno je uključiti kako odredište omogućava polaznicima da budu u toku sa svojim fitness rutinama i ostanu fizički i psihički zdravi dok putuju na posao.

Wellness postaje veći dio svakodnevnog života, a voditelji ugostiteljstva i planeri događaja moraju se usredotočiti na pronalaženje inovativnih načina na koje će način života sadržajno uključiti u svoje marketinške kampanje. Bilo da je odredište poznato po wellness ponudama, ili je to manji dio cjelokupnog gradskog iskustva, putnici traže da im istaknu načini na koje mogu održavati svoju wellness rutinu čak i izvan kuće.

×
×

Cart