
Ulazni prostor hotela, sa recepcijom u glavnoj ulozi, mjesto je od posebne važnosti. Ovdje se odvija prvi (i posljednji) kontakt gosta sa objektom. A budući da se prvi utisak ne može ostaviti dva puta, vrijedi ga pokušati ostaviti povoljnim. Donosimo vam tri savjeta o tome na šta trebate obratiti pažnju prilikom formiranja recepcije u vašem objektu.
Ulazni prostor
Prije nego što se gost približi recepciji, mora se probiti od ulaznih vrata. Ulaz mora biti dizajniran tako da je zaštićen od prekomjernog dotoka zraka izvana. U njemu ne bi trebalo biti praga koji otežava kretanje kofera na točkovima (ili invalidskim kolicima); samoklizna vrata za fotoćeliju i zračnu zavjesu prikladno su rješenje. U objektima s pet zvjezdica za prtljagu gostiju moraju biti osigurani poseban ulaz i posebna staza.
Šalter recepcije
Prednja strana trebala bi biti otmjena i istovremeno prikladna za korisnike, uvijek čista, izdržljiva i elegantna. Unutrašnji šalter, diskretno prikriva ormariće i police s dokumentima, potrebnom elektronikom, pregledom nadgledanja, računarima, printerima, ormarićima, i mnoge druge stvari. Ako hotel koristi tradicionalne ključeve umjesto kodiranih magnetnih kartica, jedan od najvažnijih elemenata recepcijske opreme je ormarić s ključevima.
Od kojih materijala da napravimo recepciju?
Najpopularniji materijali uključuju kamen, drvo, keramiku, ciglu, staklo i beton i njihove kombinacije.