Kako nagraditi lojalnost korisnika usluga i goste ugostiteljskog objekta?

Stalni gosti presudni su za uspjeh svakog ugostiteljskog objekta. Odani redovni gosti obično troše više i generiraju veće transakcije. 80% budućih prihoda dolazit će od 20% vaših trenutnih kupaca. Pa, kako činiti goste zadovoljnima i postići da se ponovo vrate? Osim izvrsne hrane i usluge, ništa gosta ne mami da se vrati vašem objektu poput programa vjernosti koji ih nagrađuje.

Šta tačno privlači stalne kupce da se prijave i uključe u vaš program vjernosti?

  1. Nagradite odanost svakom posjetom

Kada gosti moraju birati između restorana s programom vjernosti u kojem su već prijavljeni u odnosu na onaj u kojem nisu, gosti će odabrati večeru u restoranu u kojem će steći dodatne pogodnosti. To je posebno slučaj kada ih program vjernosti restorana nagrađuje za svaku posjetu, bilo da se radi o akumuliranju bodova za popust ili mogućnosti korištenja poklon bona dosezanjem određenog broja posjeta.

  • Neka program vjernosti bude jednostavan

Potrošači su upoznati s konceptom dobijanja bodova za svoje posjete. To pojednostavljuje implementaciju vašeg programa i pruža bolje korisničko iskustvo, što povećava šansu da se kupci uključe u vaš program vjernosti, a tu je i psihološki aspekt rada na određenom cilju.

  • Umjesto novčanih nagrada, ponudite personaliziran doživljaj

Potrošači vole popuste i uštede – ali jednako toliko cijene personalizirane nagrade, poput dobijanja besplatnog obroka na njihov rođendan. Potencijalni članovi programa vjernosti će se odlučiti za vaš program vjernosti ako ponudite zanimljive nagrade ili ponude. Naprimjer, možete pitati kupce žele li primiti više sličnih ponuda ili, nakon što kupac kupi određeno jelo, možete ponuditi drugo, slično jelo s popustom.

4. Uspostavite digitalnu i mobilnu strategiju za program vjernosti restorana

Potrošači smatraju da je mogućnost iskorištavanja nagrada na digitalnim i mobilnim platformama izuzetno važno, a restorani na taj način mogu prikupljati informacije kojima će korisnicima pružiti personalizirano članstvo u programu vjernosti. Na ovaj način, restorani grade lojalnost gostiju i zadržavaju ih putem digitalne ili mobilne strategije.

Ovo pokazuje ogromnu priliku za izgradnju lojalnosti kupaca i mogućnost zadržavanja kupaca putem digitalne ili mobilne strategije.

×
×

Cart