Kapacitet društvenih mreža u marketingu za ugostiteljske objekte.

Popularnost društvenih mreža eksplodirala je posljednjih godina, od čega posebnu korist mogu imati ugostitelji. Privlačenje i angažiranje potencijalnih klijenata, kao i prethodnih mušterija, može biti izvrstan način za povećanje broja radnih mjesta u vašem objektu. Također, društvene mreže možete koristiti i za oglašavanje na ciljanom tržištu.

Povežite se s klijentima

Društvene mreže nude vam mogućnost za povezivanje s ljudima. Napravite blog za vaš ugostiteljski objekat i objavljujte kad god nudite popuste ili promocije. Također, možete napraviti Facebook stranicu ili Twitter račun kako biste ljudima pružili jednostavan način da stupe u kontakt s vama.

Povežite se s lokalnom zajednicom gurmana i blogera

Lokalna promocija važna je za ugostitelje. Stupite u kontakt s lokalnim blogerima koji pišu o hrani i pitajte da li na njihovoj web stranici mogu objaviti linkove vaših računa na društvenim mrežama. Lokacijski usmjereni direktoriji restorana također mogu pomoći: unesite svoj objekat na direktorije recenzija kao što su Yelp i Trip Advisor i težite tome da prikupite pozitivne kritike od klijenata.

Pokažite svoju strast

Imate strast prema kuhanju – inače vjerovatno uopće ne biste ušli u ovaj posao. Pokažite svoju strast! Objavite slike svojih najboljih kulinarskih kreacija na društvenim mrežama poput Flickra, Instagrama ili Pinteresta. Ako vam je ugodno pred kamerom, razmislite o objavljivanju kratkih videozapisa o kuhanju na YouTubeu.

Budite jedinstveni

Prije nego što počnete objavljivati na svom Instagramu, Facebooku ili Twitteru, odvojite malo vremena za brending. Velike franšize obično imaju standarde, ali kao vlasnik male kompanije to vjerovatno nemate.

Koji je vaš brend? To nije samo vaš logotip, već i način na koji razgovarate s publikom i slike koje koristite. Razmislite o tome šta vole vaši klijenti, i na osnovu toga kreirajte dugoročnu strategiju razvoja vašeg objekta.

Ponašajte se prema društvenim mrežama slično kao prema razgovorima u stvarnom životu

Ne biste prišli grupi nepoznatih ljudi i počeli govoriti o sebi. Umjesto toga, vjerovatno biste ih uključili u raspravu o njihovim stavovima ili razmišljanjima o nekoj temi. Društveni mediji bi to trebali oponašati.  Zbog toga, objavljujte promotivni material s vremena na vrijeme. Savjetnici za društvene mreže obično predlažu objavljivanje jedne promocije na svakih 8-10 postova.

×
×

Cart