Kako pripremiti ugostiteljske objekte za novogodišnje praznike?

Nije iznenađujuće da sezona praznika donosi puno zabava u ugostiteljskim objektima. Bilo da se radi o privatnim zabavama, javnim okupljanjima ili posebnim događajima, praznici donose puno šansi za lijepu dekoraciju prostora. U novogodišnjoj noći možete prirediti događaj koji ćete pamtiti slijedeći nekoliko jednostavnih savjeta.

Pobrinite se za detalje i budite profesionalni

Kad pripremate hranu za veliki događaj, uvijek se sjetite osnovnih pravila dobre usluge. Budite sigurni da ćete sve stići na vrijeme i dajte si dovoljno slobodnog prostora za nabavku potrepština. Kada komunicirate sa vašim klijentom, trebali biste dvaput provjeriti očekivani broj ljudi, bilo kakve posebne zahtjeve i potvrditi vrijeme, mjesto i sate koje ćete osigurati. Možete pitati i šta žele da uradite s ostacima hrane – žele li je odnijeti kući? Možda su to kolačići i druge slastice, koje će htjeti donirati. Možete imati kartonske kutije pri ruci da spakujete ostatke nakon završetka zabave.

Ponudite jedinstvene jelovnike i provjerite posebne prehrambene zahtjeve

Praznična ishrana znači da će se od vas tražiti nešto posebno. Možete oduševiti svoje klijente sezonskim kolačem ili jelom. Možda čak imate i omiljeno sezonsko piće, poput jabukovače ili tople čokolade. Pokušajte ponuditi nešto više od uobičajenog menija u restoranu, tako da vašim klijentima pokažete koliko su vaši kuhari sjajni. Također, važno je zapamtiti da provjerite ima li posebnih prehrambenih potreba. Možda imate klijente kojima trebaju obroci bez potencijalnih alergena poput kikirikija, ljude koji slijede bezglutensku  ili vegetarijansku prehranu, te one koji zahtijevaju košer ili halal obroke. Čak i ako su vas obavijestili o tim zahtjevima,  uvijek je najbolje provjeriti jelovnik s klijentom prije nego što počnete kuhati.

Isprobajte dodatke poput postavke stola i dekora

Ako svojim klijentima možete pružiti dobru postavku stola, to je sjajan način da im omogućite dodatni doživljaj. Na taj način s njih ćete skinuti dio tereta, tako da se mogu usredotočiti na druge elemente svojih dužnosti, poput pozivnica, obezbjeđenja i drugih briga. Odlična hrana je najbolji način da ostavite dobar utisak na svoje klijente, ali zašto ne biste i ukrasili prostor? Možete brzo postaviti svečane ukrase kako biste ostavili dobar utisak.

Nastavak saradnje i recenzije

Nakon što završite posao i ispunite sva očekivanja svojih klijenata, ne zaboravite zatražiti recenzije na društvenim mrežama. Na stolu možete imati par vizitkarti ili letak u vezi vaših usluga. Razmislite o tome da ponudite mali popust, poput besplatnog predjela, svima koji zovu i žele ugostiteljske usluge vašeg restorana, tako da možete dalje razvijati svoje poslovanje.

×
×

Cart