Mobilne aplikacije za dostavu hrane

Živimo u zanimljivim vremenima. Možemo to pripisati promjeni potrošačkih navika ili demografiji, ali prošlo je vrijeme kada su ljudi bili spremni dugo stajati u redovima u restoranu ili dugo čekati na svoje jelo. Zatim, tu je i pogodnost jedenja kod kuće. Zbog toga su aplikacije za dostavu hrane blagoslov apogled na njihovo funkcioniranje uvijek koristan. Aplikacije za dostavu hrane dobile su na popularnosti otkako je COVID-19 pogodio svijet. Kako socijalno distanciranje postaje norma, takve aplikacije su trenutna potreba. Aplikacije su korisne za potrošače, jer im se hrana dostavlja pred kućni prag. Za restorane to znači velik doseg i više posla kroz takve platforme za dostavu. Pandemija je zaposlenike takvih organizacija zaista pretvorila u ratnike modernog svijeta.

Dakle, ako se pitate kako funkcioniraju aplikacije za dostavu hrane ovaj je članak za vas.

Aplikacija za dostavu hrane je mobilna aplikacija koja omogućava kupcima da naruče hranu iz bilo kojeg restorana u određenom području koristeći svoj pametni telefon ili tablet.

Postoji više aplikacija koje su komponente mobilnog sistema za naručivanje:

  • Aplikacija za naručivanje hrane putem interneta za kupce
  • Aplikacija za dostavu
  • Aplikacija za prihvatanje narudžbe i upravljanje narudžbama za restorane
  • Aplikacija kompanije za dostavu hrane za obradu podataka, korisničku podršku itd.

Kako funkcioniraju aplikacije za dostavu hrane?

  • Prvi korak: Podnošenje narudžbe

Kupac preuzima i instalira aplikaciju za naručivanje hrane na svoj pametni telefon. Zatim otvara aplikaciju, bira restoran iz kojeg želi naručiti, pregledava jelovnik kako bi odabrao jelo i količinu i dodaje ga u košaricu. Nakon odabira narudžbe, kupac vrši plaćanje, nakon čega se narudžba prosljeđuje. Tada može započeti praćenje statusa narudžbe.

  • Drugi korak: Upravljanje narudžbama u restoranu

Čim se narudžba izvrši putem aplikacije, obavijest o istoj šalje se određenom restoranu u posebnoj aplikaciji. Restoran ima mogućnost prihvatanja ili odbijanja narudžbe. Nakon prihvatanja, narudžbu obrađuje osoblje i račun za narudžbu se automatski ispisuje. Nakon što osoblje restorana potvrdi narudžbu, automatski se šalje obavijest najbližem dostavljaču, koja zatim dolazi u restoran po hranu.

  • Treći korak: Dostava od strane vozača

Vozač ili dostavljač usluge koji primi obavijest iz aplikacije restorana može vidjeti lokaciju restorana u aplikaciji za vozače i pomoću mape doći do restorana. Zatim čeka da se hrana pripremi. Kad je narudžba spremna, vozač preuzima narudžbu i putuje do lokacije kupca kako bi dostavio hranu.

Kupci mogu pratiti status narudžbe, provjeriti lokaciju dostavljača i predviđeno vrijeme dolaska u njegovoj aplikaciji.

  • Četvrti korak: Preuzimanje dostave

Hrana se dostavlja kupcu, a status narudžbe mijenja se u ‘isporučeno’. Kupac može ocijeniti narudžbu i dostavljača u aplikaciji.

×
×

Cart