Trendovi u industriji hrane

Potrošači traže pogodnosti, ležerno okruženje i puno opcija, uključujući ekološki prihvatljive opcije.

Dostava hrane pojednostavljuje izbor

Hrana se može dostaviti spremna za jelo, spremna za kuhanje ili spremna za pripremu. Postoje i različite vrste dostave hrane, kao što je naručivanje putem interneta i vožnja do trgovine radi preuzimanja robe, ili naručivanje hrane na drugim mjestima koja često posjećujete, poput posla ili teretane.  

Privremeni objekti za ručavanje stvaraju vlastitu potražnju na tržištu.

Pop up shopovi, degustacije i kamioni s hranom su privremeni objekti koji unose osjećaj oskudice u ponudu hrane – bolje je nabavite dok je ovdje! – što im je pomoglo da uspiju. Bilo da se nalaze oko centra grada ili na udaljenom sajmištu, događaji usmjereni na hranu privlače puno pažnje. Dobri su za prehrambene preduzetnike s ograničenim režijskim cijenama, fleksibilnim lokacijama i sposobnošću da isprobaju proizvod prije stvaranja većih serija ili vraćanja na stalno mjesto.

Restorani nude udobnost i izbor

Preference potrošača prema gotovoj hrani sve više naginju brzom i ležernom.

Food hubovi – Iskorištavanje snage više preduzeća koja se bave hranom može imati multiplikacijski učinak. Prehrambeni hub u ovom je slučaju skup više  zasebnih ugostiteljskih objekata, ali na jednoj parceli.

Prehrambene hale – Zamislite pojačanu, zanatsku verziju restorana s hranom u vašem nekada uspješnom tržnom centru. Ovakva mjesta, poput tržnica su sjajan primjer, zato jer povezuju preduzetnike koji se bave hranom, one koji je prodaju, te one koji nude prostor za ovakve događaje.

Tamne kuhinje – objekti čija je jedina misija pripremanje i dostava hrane. S toliko dostupnih usluga dostave, ovi objekti preskaču stolove i osoblje, fokusirajući se na to da hranu donose direktno ljudima u njihovim domovima.

×
×

Cart