Kako da vaši gosti budu zadovoljni uslugom?

Kao vlasniku restorana, izvrsna korisnička usluga ključna je za vaš uspjeh. Kako pružiti izvrsnu korisničku uslugu u svom restoranu? Prvo, definirajmo šta je to: korisnička usluga je pomoć koju pružate svojim posjetiteljima.

Korisnička usluga predstavlja komunikacija i istinska pažnja prema vašim gostima. Kada gosti posjete vaš restoran, želite da se osjećaju dobrodošlo. Kad se prema njima ponašate pažljivo i s poštovanjem, dok im donosite odlične obroke, vratit će se u vaš restoran iznova i iznova.

Zadovoljni kupci sastavni su dio vašeg poslovnog modela. Prema studiji Harvard Business School o Starbucksu, zadovoljstvo kupaca ima ogroman utjecaj na vaš prihod. Što se tiče Starbucksa, otkrili su da zadovoljni kupac posjećuje 4,3 puta mjesečno, troši 4,06 USD i kupac je 4,4 godine. Utvrdili su da vrlo zadovoljan kupac posjećuje 7,2 puta mjesečno, troši 4,42 dolara i kupac je 8,3 godina.

To je sjajno, ali šta se događa kada imate nezadovoljnog kupca? U Izvještaju o korisničkom iskustvu, istraživači su otkrili da je prvi razlog zbog kojeg kupci napuštaju brend loš kvalitet i nepristojna korisnička usluga. Ove stavke citirane su 18% češće od sporih ili neblagovremenih usluga. U kombinaciji ove dvije studije opisuju važnost izvrsne korisničke usluge. Predlažu da izvrsna korisnička služba može napraviti ili zatvoriti vaš restoran. Dakle, u nastavku donosim načine pružanja izvrsne korisničke usluge u vašem restoranu.

Počnite ispravno

Iako je kvaliteta hrane nevjerovatno važna, važno je iskustvo koje gosti imaju od trenutka kad uđu na vrata do trenutka kad izađu. Restorani bi trebali imati na umu da potrebe kupaca budu u prvom planu svakog doživljaja objedovanja. Evo nekoliko savjeta kako to postići:

  • Prikladan govor
  • Pozdravite svoje goste čim uđu na vrata.
  • Obraćajte se s poštovanjem – gospodine, gospođo i gospođice, dobar dan
  • Ne prekidajte goste
  • Pažljivo slušajte i obratite pažnju na ono što žele.

Budite temeljito upućeni u svoj meni. Postavljajte pitanja i ponavljajte njihove narudžbe kako biste bili sigurni da ste to dobro shvatili.

Iako bonton često ovisi o tipu restorana, pravilan se bonton može naći u pizzerijama, kao i u restoranima s finom kuhinjom.

  • Kome prvo služite? Ako postoji počasni gost, poslužite ih. Ako ne, počnite sa ženama, zatim muškarcima, pa djecom.
  • Poslužite im bistru hranu s lijeve strane. Ako ih morate prekinuti u nečemu, budite pristojni.
  • Servirajte piće s desne strane.
  • Kad poslužujete hranu, imajte sistem kako biste znali koji tanjiri idu s kojim jelom.
  • Nikad nemojte učiniti da se gosti osjećaju kao da želite da odu. Bakšiš nije važniji od udobnosti gosta.
  • Nemojte tjerati goste da traže račun. Očistite tanjire, ponesite račun i pravovremeno ga procesirajte.
×
×

Cart