Online marketing u ugostiteljstvu

Jedna od visoko konkurentnih djelatnosti današnjice je ugostiteljsko poslovanje. Ako ste novi u ugostiteljskoj djelatnosti ili već godinama poslujete u istoj industriji, svakako biste trebali razmisliti o online marketingu ili promociji.

Pomaže vam da imate prednost nad svojim lokalnim konkurentima, a također povećava broj klijenata. U nedavnom istraživanju utvrđeno je da više od 91% ljudi koristi internet kako bi stupilo u kontakt s pouzdanim ugostiteljskim uslugama za svoje posebne prilike ili poslovne događaje. Internet marketing je važan za širenje svijesti o vašem ugostiteljskom poslu. U nastavku donosimo učinkovite strategije digitalnog marketinga za promociju vašeg ugostiteljskog objekta online.

Optimizacija pretraživanja

Imate li poslovnu web stranicu? Pa, morate razmisliti o rangiranju svog web sajta u pretraživaču slijedeći SEO prakse. Internet marketing važan je za vašu web stranicu ugostiteljskog objekta. Ako istražujete na Internetu, primijetili biste da se poslovna web stranica vašeg konkurenta pojavljuje na naslovnoj stranici kada koristite pojmove za pretraživanje kao što je ugostiteljski objekat u (lokacija vašeg preduzeća) ili ugostitelji vjenčanja ili vegetarijanski ugostitelji itd. To znači da su vaši konkurenti napravili korak ka promociji svog poslovanja u svijetu interneta. Pa, ako bi mogli, trebali biste pokušati poboljšati svoju web stranicu učinkovitim SEO praksama.

Nakon što optimizirate svoju poslovnu web stranicu, možete vidjeti da vam se veliki broj potencijalnih klijenata obraća za usluge ili traže ponudu za njihove potrebe. To je najbolji način da razvijete odnos sa svojim potencijalnim klijentima.

Koristite plaćanje po kliku

PPC kampanje promoviraju različite stranice na web stranici, ovisno o određenim ključnim riječima. To je izvrsna metoda za maksimiziranje budžeta za online marketing koji ste uložili u pronalaženje pravih ključnih riječi za svoje ugostiteljsko poslovanje. To je ujedno i najbolja opcija za nove kompanije jer mogu lako doći do potencijalnih klijenata bez rada na SEO-u. Kada zajedno koristite SEO i PPC, možete vidjeti više pretraživanja i više ljudi će vas vidjeti, ispitujući vaše ugostiteljske usluge i postati vaši kupci.

Napravite zanimljiv online video

Najbolje je napraviti video o kuhanju koji može trajati deset ili petnaest minuta i objaviti na svojoj web stranici. Može se objaviti i na ugostiteljskom ili kuharskom blogu. Iskoristite svoje proizvodne vještine i osigurajte da fotoaparatom prenesete ljubaznost i vašu ličnost. Trebali biste znati kako stvoriti uzbuđenje i neizvjesnost. Prije svega, video bi trebao biti zanimljiv. Nakon što dovršite videozapis, otpremite ga na web stranicu i osigurajte i prijenos na YouTube. Trebao bi imati dobar opis i naslov kako bi se mogao lako rangirati na YouTubeu.

Koristite društvene medije za privlačenje prometa

Postoje razni kanali društvenih medija koji pomažu u usmjeravanju prometa na mreži. Također vam pomaže u dobijanju novih poslovnih prilika. Morate objaviti fotografije i video zapise jela koja ste pripremili.

Označite ih

Označite fotografije odgovarajućim pojmovima za pretraživanje povezanim s vašim poslom. Uključite pojam koji će se koristiti za pretraživanje vaše usluge ili preduzeća na društvenim mrežama.

Povežite svoju web lokaciju

 Uključite web stranicu svoje kompanije u vaš opis. Na ovaj način možete dobiti dovoljno vrijednog prometa od klijenata kojima je potrebna vaša usluga.

×
×

Cart