Trendovi u uređenju hotela

Moderni hoteli pametno su se prilagodili brzim društvenim promjenama uz pomoć kreativnih rješenja. U ovom postu ćemo pokriti neke od glavnih trendova dizajna enterijera koji oblikuju današnju hotelijersku scenu Od preispitivanja konfiguracija sobe do visoko personaliziranih iskustava, vlasnici hotela transformiraju smještajne jedinice u vrhunce svakog odmora. Bilo da ste vlasnik hotela ili planirate svoje sljedeće poslovno putovanje u inostranstvo, evo nekih novih preokreta u industriji:

1. Lobiji zamišljeni kao dinamični višenamjenski prostori

Na Freshomeu smo vidjeli mnoge hotelske projekte usmjerene na pružanje upečatljivog prvog dojma. Važnost ulaznih lobija raste, jer susreti postaju sve više i više ovisni o ovom hotelskom području. S novim trendom poslovnog putovanja, hotelsko predvorje trebalo bi pružiti višenamjenski prostor za prigodne, kao i formalne razgovore, rad na prenosnim računarima, priključivanje različitih uređaja. To znači da ga jednostavan raspored kauča i stolića neće smanjiti. Neophodna je kreativna segmentacija prostora koja pruža intimne i društvene zone, kao i namještaj koji pruža udobnost i funkcionalnost. Ekstravagantnije karakteristike na današnjem hotelskom tržištu uključuju velike zelene zidove, slapove, velike lustere i multimedijske stanice.

2. Preispitivanje konfiguracija sobe

Klasična kombinacija ormarića za krevet uz stol više nije dovoljna da hotelska soba izgleda privlačno. U današnjem svijetu goste očekuju iznenađenja svugdje. Vjerovatno se zato svaki enterijer u modernoj ugostiteljskoj industriji jako razlikuje od ostalih. Kreativni uredi za poslovne putnike, TV paneli zanimljivog izgleda i dodatni kauč pored king size kreveta samo su neki od ključnih “sastojaka” moderne hotelske sobe. Također smo vidjeli eksplozije boja i eklektične mješavine dekora, što definitivno može privući goste koji žele doživjeti jedinstveni smještaj.

3. Kupatilo i spa doživljaj

Kupatila su prestala da se doživljavaju kao pomoćne prostorije, prostori koje treba svesti na minimum, kako bi se proširio životni prostor. Savremeni turist očekuje više nego što dobije kod kuće na svojim putovanjima. Odmaralište sa spa centrom otvoren je poziv za opuštanje i sigurna metoda privlačenja gostiju obećanjem luksuza. Razmislite o spavaćim sobama s velikim kupatilima, vodopad tuševima, velikim kadama, njegovim i njezinim umivaonicima, ogromnim peškirima, kozmetičkim proizvodima i puno prostora.

4. Brisanje unutrašnjih i vanjskih granica

Čulna iskustva dolaze na novi nivo. Ovaj „princip“ je dobro integrisan u niz usluga koje nude moderni vlasnici hotela, koji se bore da prelaz između otvorenog i zatvorenog prostora ostane što nestvarniji.  Ne samo da se hotelske sobe proširuju velikim palubama i terasama, već se priroda unosi unutra na sve moguće načine. Drvene obloge, kameni ukrasi, bujno zelenilo, zatvoreni vodopadi – ovo su samo neki od elemenata koji se koriste za oslobađanje napetosti gostiju hotela.

5. „Zelene“ karakteristike

Održivost je delikatno pitanje za vlasnike hotela, jer se trude da minimiziraju kratkoročne troškove. Ali važno je biti ispred igre, što ponekad dovodi do inovativnih ideja. Veliki prozori za prirodno osvjetljenje, prirodni građevinski materijali, zeleni zidovi i zeleni krovovi, kante za recikliranje za goste, elektronske česme za vodu, lokalno uzgojena hrana za kuhanje i reciklaža otpadnih voda samo su neki od hotelskih eko trendova.

×
×

Cart