Zašto bi vaš restoran trebao imati opciju mobilnog naručivanja hrane?

Imate li ladicu posvećenu isprintanim menijima restorana negdje u vašoj kući? Kada je vrijeme da naručite večeru za svoje prijatelje i porodicu, da li pretražujete ladice u potrazi za određenim menijem, samo da biste utvrdili da broj ne radi, linija je zauzeta, ili je meni promijenjen?  Niste jedini kojima se ovo dešava, a restorani to znaju. Oni su samo jedna od mnogih industrija koje se pridružuju revoluciji aplikacija, nudeći internetske i mobilne aplikacije kako bi privukle svoje korisnike. Nedavna istraživanja pokazuju da restorani koji nemaju dostupne web stranice ili aplikacije s mobilnim narudžbama optimiziranim za mobilne uređaje zapravo gube novac.

Vrijeme je da svoje poslovanje pojačate mobilnom aplikacijom jer biste u protivnom mogli izgubiti prihode.

Napravite aplikaciju kako biste vašim kupcima olakšali naručivanje

Ponuditi aplikacije ili web stranicu optimiziranu za mobilne uređaje kupcima predstavlja dobru poslovnu taktiku. Statistika pokazuje da kupci češće naručuju iz restorana koji im nude aplikacije, a kada naruče, naručuju više. Imajući meni na dohvat ruke, olakšano im je pregledavanje i naručivanje više hrane nego inače. Oni također mogu prilagoditi narudžbe, zatražiti dodatke, a sve je to lakše nego telefonirati i razgovarati uz buku glasnog restorana.

Kada imate aplikaciju, možete lako ažurirati svoj meni, objavljivati ​​akcije ili druge promocije, bodove za lojalnost i programe nagrada i još mnogo toga. Vaši kupci nikada neće morati brinuti hoće li naručiti jelo kojeg nema na zalihi ili ga više nema na meniju, jer će se aplikacija uvijek ažurirati. Također mogu vidjeti slike hrane koju naručuju, tako da tačno znaju što dobivaju. Ovo će smanjiti žalbe kupaca.

Postoje mnoge druge sjajne pogodnosti mobilnih aplikacija!

Kupci mogu praviti rezervacije i putem aplikacije, što će uštedjeti dragocjeno vrijeme i vama i njima. Također, eliminirana je mogućnost pravljenja grešaka ili prekomjerne rezervacije.

Svoj restoran možete promovirati i putem aplikacije ili web stranice. Koristite geo-fencing kako biste ponudili ponude kupcima koji se nalaze u vašem području ili za oglašavanje sezonskih specijalnih ponuda ili novih stavki u meniju. Omogućite kupcima da unesu datum rođendana ili godišnjice kako bi dobili besplatno piće ili desert. Mogućnosti su beskrajne.

Možete se čak i povezati s stranicama za recenzije restorana, tako da kupci mogu pročitati recenzije o vašem restoranu prije nego što uopće kroče u vaš restoran.

Studije pokazuju da restorani koji imaju mobilne aplikacije jednostavno bolje i češće posluju, što znači da zarađuju više novca. Uštedjet ćete i dragocjeno vrijeme tako što nećete morati upućivati ​​toliko telefonskih poziva tokom radnog vremena. Mnogi restorani čak zapošljavaju dodatno osoblje koje se bavi isključivo narudžbama izvršenim online i putem mobilnih aplikacija, a njihov uspjeh govori sam za sebe.

×
×

Cart