Male promjene koje će poboljšati izgled vašeg hotelskog predvorja

Kada gost uđe u hotel, izvrši početnu procjenu izgleda hotela u cjelini. O hotelu prosuđuju na osnovu izgleda predvorja. Ovaj prvi dojam daje ton cijelom boravku i može biti razlog zašto će se vratiti ili neće ili uputiti prijatelje na ovaj hotel.

Dakle, detalji u predvorju ne mogu se previdjeti. Prostor se ne može zanemariti. Predvorje hotela mora ostaviti impresivan prvi dojam, oduševiti goste i učiniti da se osjećaju ugodno i dobrodošlo. Dakle, ako upravljate hotelskim objektom, obavezno koristite ove savjete za poboljšanje hotelskog predvorja, nadogradnju ukupnog iskustva gostiju i nagovorite ih da se vraćaju iznova i iznova.

  1. Uskladite svoje predvorje s potrebama gostiju

Prije nego što napravite bilo kakve promjene u predvorju hotela, odvojite malo vremena da pogledate demografske podatke i potrebe gostiju. Vrsta gosta koji obično posjeti vaš hotel diktirat će elemente dizajna i upotrebu vašeg prostora u predvorju. Na primjer, odmaralište koje opskrbljuje porodice imat će vrlo različito predvorje od hotela koji opslužuje poslovne putnike i učesnike konferencija.

Započnite svoj proces za poboljšanje hotelskog predvorja, pažljivom procjenom demografskih podataka gostiju. Zapitajte se:

  • Ko su moji gosti? Koja je njihova dob, posao, spol, nivo prihoda itd.?
  • Koje su navike mojih gostiju? Koje aktivnosti rade tokom boravka u hotelu?
  • Koliko dugo borave moji gosti? Kolika je prosječna dužina njihovog boravka?
  • Dok odgovarate na ova pitanja, stavite se na mjesto svojih gostiju da prepoznate šta im je potrebno tokom boravka. Sastavite listu onoga što bi poboljšalo njihov boravak i odredite koje elemente možete dodati u prostor vašeg predvorja.
  • Stvorite „zone“ u svom predvorju

Gosti se žele osjećati kao kod kuće dok su u hotelu, zato postavite svoje predvorje kao udoban i privlačan životni prostor. Prestanite razmišljati o svom predvorju kao o prijelaznom prostoru – intervalu između ulaza i gostinskih soba. Počnite o njemu razmišljati kao o odredišnom prostoru koji ima više „zona“ za različite namjene. Postavite šaltere za prijavu uz rub i koristite centar prostora da dodate razne prostore za sjedenje gdje se mogu opustiti i družiti i pojedinci i grupe.

Stvorite zone za grupe postavljanjem polukružnih kauča oko stolića. Postavite zone za sjedenje za pojedince koristeći sjedala sa visokim naslonom oko malih stolova za goste koji žele da rade u predvorju. I, pružite više vrsta sjedećih mjesta kako biste posjetiteljima dali mogućnosti.


 3. Prikažite zanimljive, korisne informacije o gostima

Želite da gostima učinite boravak što ugodnijim. To znači osigurati da imaju sve što im je potrebno, od udobnosti i pogodnosti do informacija. Tokom svog boravka gosti trebaju informacije o području oko hotela i samom hotelu. Koristite svoje predvorje kao priliku da im date resurse koji su im potrebni.

Podijelite informacije o:

  • Hotelskim događajima
  • Lokalnim atrakcijama
  • Lokalnim restoranima i kompanijama
  • Lokalnim mapama
  • Pogodnostima hotela (SPA, restorani, bazeni, teretane, poslovni centri itd.)
  • Informacije o prevozu (opcije javnog prevoza i hotelskog prevoza)
  • Vremenske prognoze i vanjski uvjeti (posebno važni za plaže i skijališta)

Nadogradite način na koji pružate ove podatke odabirom upotrebe digitalnih ekrana umjesto standardnih brošura. Prikažite ekrane u cijelom predvorju na mjestima gdje su to najpotrebniji gostima. Smjestite informacije o hotelskim događajima i sadržajima u blizini registracijskog pulta. Postavite ekrane s vremenom, informacijama o prevozu i mapama u blizini izlaza. Krenite korak dalje pružajući interaktivne mape koje daju tačne upute do željene lokacije i digitalne ekrane koje kontrolira korisnik i omogućavaju gostima da odaberu sadržaj koji žele vidjeti.

  • Udovoljite želji za hranom i pićem

Ispuniti sve potrebe vaših gostiju znači ponuditi osvježenje i hranu. Možda u hotelu imate opcije za hranu ili informacije o lokalnim restoranima, ali ne zaboravite maksimizirati potencijal za usluživanje gostiju u vašem predvorju. Gostima ponudite hranu, kafu, pa čak i puni bar u predvorju.

Ovisno o veličini vašeg predvorja, razmislite o:

  • Besplatnom automatu za vodu
  • Besplatnom automatu za kafu sa šoljicama za goste koji žele uživati ​​u piću u predvorju i šoljicama za ponijeti
  • Poslastice poput kolačića i voća na recepciji.
  • Usluga kafića i bara gostima koji vrijeme provode u vašem predvorju.
  • Opcije hrane s punom uslugom gostima u predvorju

Opskrba gostiju hranom i pićima u predvorju čini prostor ugodnijim i ugodnijim, a manje nalik prelaznom prostoru. Osim toga, stvara dodatni izvor prihoda za vaš objekat.

×
×

Cart