„Dizajn našeg hotela je inspirisan Sarajevom i njegovom tradicijom zimskih sportova i to ga čini jedinstvenim i unikatnim“.

„Na nama je da se prilagodimo novonastaloj situaciji i pronađemo načine da prebrodimo trenutnu krizu. Iako je jako teško predvidjeti u kom će smjeru sve ići siguran sam da ćemo na kraju izaći kao pobjednici!“

Asmir Hanifić rođen je 4. aprila 1991. godine u Banja Luci. 2010. godine po završetku srednje škole u Zagrebu, upisao je Pravni fakultet u Sarajevu, te mijenja adresu stanovanja zbog studentskih obaveza. Za vrijeme trajanja studija bio je aktivan član Udruženja fudbalskih sudija i instruktora Kantona Sarajevo čiji je član i danas. Po nagovoru prijatelja prijavljuje se na oglas za posao u hotelu Divan na radno mjesto recepcionera gdje započinje svoju karijeru u hotelijerstvu. Karijeru nastavlja u hotelu Residence Inn by Marriot gdje provodi tri godine.  2018. godine dolazi u  hotel ibis Styles na radno mjesto menadžer recepcije, a ubrzo zatim zahvaljujući svom radu i trudu  postaje generalni menadžer hotela.

HUBiH: Možete li nam reći nešto više o sebi i kako ste prepoznali sebe u hotelijerstvu?

Asmir: Zanimljivo je da je moja karijera u hotelijerstvu započela sasvim slučajno. Moj prvi posao u hotelijerstvu bio je na radnom mjestu recepcionera. Tu sam imao priliku upoznati srž hotelskog poslovanja i osjetiti duh života jednog hotela. Jednostavno sam pronašao sebe u tome i malo po malo istražujući, naporno radeći i usavršavajući se, za pet godina došao sam na rukovodeću poziciju u hotelu ibis Styles.

HUBiH: Molim Vas da naše čitatelje upoznate o samom Hotelu ibis Styles?

Asmir: Brend ibis Styles pripada jednoj od vodećih svjetskih grupacija hotela Accor. Svaki ibis Styles hotel ima jedinstven dizajn, temu i osobnost. Dizajn našeg hotela je inspirisan Sarajevom i njegovom tradicijom zimskih sportova i to ga čini jedinstvenim i unikatnim.

HUBiH: Prema Vašem mišljenju, kako ostvariti dobar kontakt sa gostima?

Asmir: Ono na čemu mi insistiramo jeste personalizirani pristup gostima. Svaki gost ima drugačije potrebe i zahtjeve i svoj razlog dolaska i boravka. Kada se tome posveti dovoljno pažnje dobar kontakt će sigurno biti ostvaren.

HUBiH: Koji su ključni faktori vođenja jednog hotela, odnosno šta je to, što će jedan hotel izdvojiti od drugih? Šta je ono što Hotel ibis Styles izdvaja od drugih hotela?

Asmir: Voditi jedan hotel nije nimalo jednostavno. Obzirom da je svaki hotelski proizvod rezultat sinergije svih zaposlenika, jako je bitno stvoriti atmosferu u kojoj će svi oni sarađivati, biti zadovoljni i pritom davati maksimum od sebe. To njihovo zadovoljstvo će se odraziti na kompletnu atmosferu u hotelu i prenijet će se na sve goste. Vjerujem da smo u tome uspjeli, pogotovo ako uzmete u obzir da smo mi relativno mlad tim. S druge strane, naš enterijer je nešto po čemu smo poznati i prepoznatljivi kao i po tom ležernom i opuštenom stilu koji je u skladu sa brendom ibis Styles.

HUBiH: Šta današnji gosti traže i zbog čega će se idući put poželjeti vratiti?

Asmir: Prije svega, gosti u hotel dolaze prespavati i taj segment im je vrlo važan. Tome smo posvetili posebnu pažnju te su naši madraci “Sweet bed by ibis Styles” posebno dizajnirani da gostima pruže zdrav i kvalitetan san. Također, današnjim gostima je važna dobra pokrivenost bežičnim internetom. Kao što sam već i rekao individualni pristup gostu je nešto što će gosti sigurno upamtiti i zbog čega će se vratiti, bilo da se radi o posebnoj hrani koju preferiraju ili nekoj ličnoj usluzi koja mu zatreba na licu mjesta.

HUBiH: Koliko je danas bitan digitalni marketing za hotel?

Asmir: Digitalni marketing je, svakako, danas doživio ekspanziju i zato mu i mi pridajemo veliku pažnju. Uspješno oglašavanje i plasiranje na turističkom tržištu ima veliki utjecaj na poslovanje hotela. Društvene mreže nam omogućavaju da vrlo brzo i efikasno predstavimo sve usluge koje nudimo našim potencijalnim gostima bez obzira gdje se nalaze.

HUBiH: Ibis Styles Sarajevo je prvi hotel u Bosni i Hercegovini označen kao ALL SAFE hotel, možete li nam reći nešto više o tome?

Asmir: Nažalost kao i svi ostali hoteli širom svijeta i hotel ibis Styles Sarajevo našao se u jakoj teškoj situaciji uzrokovanoj pandemijom virusa COVID-19. Zahvaljujući uloženom naporu svih uposlenika, naš hotel je prvi hotel u Bosni i Hercegovini označen kao ALL SAFE hotel. To znači da smo uveli nove standarde čistoće i prevencije po preporuci Accor-a, a koji gostima pružaju dodatanu sigurnost za vrijeme boravka u našem hotelu. Svi ovi standardi su, svakako, u skladu sa preporukama Svjetske zdravstvene organizacije.

HUBiH: Možete li nam reći nešto više o Igman baru u hotelu ibis Styles?

Igman bar je moje omiljeno mjesto u hotelu u kojem provodim dosta vremena. Panoramski bar smješten je na XV spratu i pruža jedan od najljepših pogleda na Sarajevo iz malo drugačije perspektive. Enterijer bara, kao i cijelog hotela, inspirisan je Sarajevom i njegovom tradicijom zimskih sportova, s posebnim osvrtom na Zimske olimpijske igre iz 1984. godine. Bilo da ste došli popiti kafu s prijateljem ili održati kratak poslovni sastanak sasvim sigurno će vas oduševiti.

HUBiH: Hotel ibis Styles je član najveće evropske hotelske grupacije Accor, koliko Vam je bitno to članstvo?

Asmir: Kako ste i sami rekli grupacija Accor je najveća evropska i jedna od najvećih svjetskih grupacija hotela. Samim tim, naš hotel je dio globalne mreže hotela što nam automatski otvara vrata prema novim tržištima. S druge strane, program lojalnosti ALL Accor Live Limitless omogućava gostima personalizirani boravak kao i brojne popuste prilikom korištenja svih naših usluga. Program u biti podrazumijeva bazu podataka o svakom pojedinom članu koja je dostupna svim Accor hotelima, te članovi pri posjeti bilo kojeg hotela ove grupacije imaju zagrantovane privilegije.

HUBiH: Kako se pandemija Covid 19 odrazila na Vaše poslovanje i šta mislite o turizmu u budućnosti obzirom na ovakvo globalno stanje?

Asmir: Kao i svugdje u svijetu i u našoj zemlji turizam je privredna grana koja je najviše pogođena ovom pandemijom, pa se to naravno odrazilo i na poslovanje našeg hotela. Mišlljenja sam da će oporavak biti dug i težak. Na nama je da se prilagodimo novonastaloj situaciji i pronađemo načine da prebrodimo trenutnu krizu. Iako je jako teško predvidjeti u kom će smjeru sve ići siguran sam da ćemo na kraju izaći kao pobjednici!

×
×

Cart