Kako korištenjem društvenih mreža povećati broj rezervacija?

Današnji putnici su tehnološki pismena grupa koja koristi sve dostupne resurse na internetu kako bi im pomogli da donesu odluke za predstojeća putovanja. Društvene mreže su moćna sila putnika. Inspiraciju sakupljaju od svojih prijatelja i članova porodice koji postavljaju slike sa svojih putovanja. Motivisani su oglasima koji prikazuju najbolje turističke ponude širom svijeta. Koriste se online recenzijama i povratnim informacijama drugih putnika kako bi stekli povjerenje koje im je potrebno da rezervišu smještaj kod određene kompanije. Zbog toga je presudno da kreirate marketinšku strategiju hotelskih društvenih medija koja je dizajnirana da angažira vaše goste i potakne lojalnost gostiju koji će se odlučiti na povratak vama.

Marketing na društvenim mrežama za male hotele i B&B-jeve

Društvene mreže igraju glavnu ulogu u online bookingu za sve vrste putnika. Društvene mreže više ne koristi isključivo mlađa generacija milenijalaca- one su ključni dio svakodnevnog života za ljude svih dobnih skupina.

To zahtijeva od hotelskih operatera da stvore i održe snažno prisustvo na svim najpopularnijim web stranicama i društvenim mrežama, jer putnici na njima traže ideje, informacije i potvrde o tome gdje bi trebali odsjesti na sljedećem putovanju. Društvene mreže pružaju hotelijerima priliku da sa svojim gostima ostvare ličniju komunikaciju, da bolje razumiju svoju ciljnu publiku i povećaju svoje direktne rezervacije.

Uobičajene strategije društvenih medija koje hoteli trebaju razmotriti

  • Osigurajte prisustvo na najpopularnijim društvenim mrežama. Stručnjaci za društvene mreže preporučuju pružateljima smještaja da započnu kampanje na društvenim mrežama razvijanjem profila na Facebooku, Twitteru i Instagramu. To su najčešće korištene platforme među putnicima.
  • Kombinujte organski sadržaj s reklamnim kampanjama na društvenim mrežama. Mnoge društvene mreže omogućavaju vam da razvijete PPC oglasne kampanje koje ciljaju na određenu publiku. Ovo vam može pomoći da povećate broj konverzija i direktne rezervacije.

Kako pružaoci smještaja mogu koristiti društvene medije za poticanje ponovnih posjeta

Društveni mediji jednostavan su način da stupite u kontakt sa svojim gostima i potaknete ih da se vrate u vaš objekat na još jedno noćenje. U stvari, kada su vaši gosti angažirani na vašim profilima na društvenim mrežama, vjerovatnoća da će se vratiti u budućnosti je skoro 40%. Evo nekoliko taktika koje možete koristiti kako biste povećali naknadne rezervacije u svom hotelu:

  • Ponudite promocije isključivo na društvenim mrežama koje starim gostima nude popust na ponovni boravak.
  • Kreirajte foto konkurs za prijašnje goste koji će poslati slike zadnjeg boravka u vašem hotelu. Pobjednik ostvaruje popust na predstojeći boravak u vašem hotelu.
  • Dajte gostima promotivni kod ako ostave recenziju na vašoj Facebook stranici.

Vaša marketinška strategija hotelskih društvenih medija trebala bi biti fluidna, te se neprestano dorađivati. Društvene mreže često se mijenjaju, a potrošači nastavljaju transformisati način na koji koriste ove moćne platforme kako bi donijeli odluke.

Trebali biste koristiti resurse koji su vam na raspolaganju kako biste dali prioritizirali marketing na društvenim mrežama i kreirali prilagođenu strategiju za svoj hotel koja u konačnici potiče goste da rezervišu sobu u vašem objektu za svoje sljedeće putovanje.

×
×

Cart