Četiri zajedničke stvari koje imaju najbolji hoteli na svijetu

Gosti hotela imaju različita očekivanja od svojih posjeta. Porodice će željeti poželjeti veće sobe ili vanjski bazen. Ljudi koji putuju iz poslovnih razloga vjerovatno žele ugodno mjesto za spavanje i danonoćnu poslugu u sobi. Ljudi će razmotriti brojne hotele kako bi pronašli ono što žele, zbog čega se hoteli trebaju istaknuti. Mogu imati različite lokacije ili programe vjernosti, ali gosti također žele vidjeti nekoliko zajedničkih karakteristika u svim hotelima. Evo četiri zajednička faktora u luksuznim hotelima i njihova objašnjenja. Gosti žele vidjeti ove karakteristike i prije i nakon što rezervišu sobe kako bi se osjećali da su ispravno potrošili novac.

1. Brza i pouzdana komunikacija

Kada neko pogleda web stranicu standardnog hotela, može imati pitanja na koja treba odgovoriti, tako da bude siguran u rezervaciju sobe. Ako ne mogu doći do osoblja preko telefonskog poziva, to se neće dobro odraziti na reputaciju hotela. Isto važi i za nedostupno osoblje za goste na lokaciji hotela, zbog čega se svi luksuzni hoteli trude da obezbijede brzu i pouzdanu komunikaciju.

Dobro opremljeni telefoni, razmjena poruka preko hotelske aplikacije i direktne linije od soba do recepcije podižu iskustvo gostiju na viši nivo. Ako se osjećaju bitnima, gosti će više cijeniti hotelski luksuz i poželjeti se vratiti.

2. Sobe sa modernim dizajnom enterijera

Svako može rezervisati hotelsku sobu i pronaći mjesto za spavanje, ali izgled svake sobe je presudan za stvaranje luksuznog izgleda. Osim standardnih crvenih tepiha i bež posteljine, ukrašavajte sobe modernim detaljima, poput miješanja bijele ili crne boje. Također možete odabrati pastelne ili mirne palete boja koje ne upadaju u oči i stvaraju okruženje koje stvara osjećaj odmora.

3. Jedinstvene usluge na licu mjesta

Dok će drugi hoteli ispuniti standardna očekivanja za dodatne sadržaje, luksuzni hoteli uvijek imaju mnoštvo posebnih usluga. Usluge mogu obuhvatati 24-satni pristup fitnes centru s luksuznom opremom i sedmične časove fitnesa. Hotelsko predvorje se može pretvoriti u područje za druženje s kaučima i prostorom za sastanke. Luksuzne usluge mogu također uključivati ​​preporuke za potrebe gostiju, poput lokalnih kompanija za šetnju pasa ili čuvanje djece. Besplatni parking i praonica veša su druge pogodnosti zbog kojih se luksuzni hoteli ističu u odnosu na konkurenciju.

4. Specijalna rasvjeta

Kad ljudi pogledaju fotografije ili uđu u predvorje luksuznog hotela, jedna od prvih stvari koju primijete je osvjetljenje. Iako to možda ne shvataju, svjetlost utječe na ono što misle o nekretnini i određuje da li se osjećaju dobrodošlo. Uslužne djelatnosti, poput hotela, uspješnije su kada koriste odgovarajuće osvjetljenje. Sastavni je dio visokokvalitetnog ugostiteljskog iskustva, pa razmislite o tome da zamijenite rasvjetu u vašem hotelu.

×
×

Cart