Kako koristiti Instagram za promociju restorana?

Hrana zauzima ogromno mjesto u životima ljudi. Dobra hrana, omiljena mjesta za ručanje i uzbudljiva mjesta za uživanje u pićima i društvenim aktivnostima svrstavaju se među glavne ljudske aktivnosti. Ljudi vole podijeliti svoja iskustva i vidjeti šta drugi ljudi jedu, kako se odijevaju i gdje objeduju. Instagram koristi prednost tehnologije pametnih telefona da podstakne članove da dijele fotografije i kratke video zapise na svojim profilima.

Restorani mogu koristiti Instagram za više marketinških prednosti, jer ljudi vole slikati dok jedu, slave ili piju s prijateljima. Restauratori mogu potaknuti kupce da fotografišu hranu, dekoracije, spektakularne deserte i zabave za trenutnu, korisničku reklamu koja je besplatna, uvjerljiva i spontana.

Sedam glavnih marketinških savjeta za Instagram

Restorani počinju stvaranjem vlastitih Instagram profila i objavljivanjem fotografija njihove hrane, kuhinje, dekora i osoblja. Kreativne ideje uključuju objavljivanje fotografija farmi i dobavljača hrane, proslava, dobrotvornih događaja i poslova izvan lokacije.

Zabilježite sve aspekte poslovanja restorana

Fotografišite predjela, slastice, ambijent objekta, zaposlenike i operacije iza kulisa. Pokažite slike osoblja koje poslužuje kupce, zabavlja se ili se priprema za velike događaje. Redovno objavljujte fotografije i kratke videozapise kako biste privukli publiku i koja će vam se vraćati. Napišite kratke opise da biste dobili povratne informacije ili objasnili fotografije.

Predstavite novu hranu ili pića sa potpisom

Instagram je idealna platforma za brzo dijeljenje, jer menadžeri ne trebaju pisati i lektorisati tekst. Snimite fotografije bilo koje nove stavke u meniju ili nevjerovatnog pića kako biste nadahnuli redovne i nove goste da probaju te proizvode.

Optimizirajte kvalitet fotografija

Upotrijebite običnu kameru ili telefonsku kameru za fotografisanje umjesto aplikacije Instagram da biste postigli bolji kvalitet. Prednosti upotrebe alternativnih kamera uključuju upotrebu funkcija poput optičkog zuma. Nakon snimanja fotografija, koristite aplikaciju Instagram za pristup datoteci i iskoristite svestrane alate za uređivanje fotografija.

Potaknite goste da objavljuju fotografije snimljene u restoranu

Menadžeri mogu motivisati goste da objavljuju fotografije na nekoliko načina. Najbolje fotografije mogu se prikazati u restoranu ili na oglasima. Odlične fotografije mogu gostima donijeti besplatan obrok ili popust. Sponzorišite Instagram takmičenje kako biste natjerali kupce da naprave puno fotografija i generišu posao. Dodijelite nagrade za kvalitet fotografija, kreativnost, umjetničku kompoziciju ili druge kriterije, kao što je najbolje odjeven gost ili najluđi kostim. Druga opcija je postavljanje fotografija na digitalne znakove ili monitore, a tehnologija omogućava restoranima da ih objavljuju u stvarnom vremenu. Hashtag kampanje su uspješna metoda za poticanje dijeljenja fotografija!

Podijelite fotografije na drugim web stranicama

Dijeljenje fotografija na web stranici kompanije i drugim platformama društvenih medija privlači više ljudi i povećava šanse da jedinstveni trenutak postane viralan. Instagram restoranima i gostima nude se brojne mogućnosti za dijeljenje na Facebooku, Tumblru, Flickru, Pinterestu, Twitteru itd.

Promovišite uključivanje restorana u festivale i sajmove

Obavezno napravite puno fotografija na posebnim događajima, sajmovima i festivalima. Ako kompanija ima štand, napravite fotografije i objavite ih kako bi kupci i znatiželjni korisnici Instagrama znali gdje mogu pronaći tezgu. Koristite fotografije za snimanje uživo na nekom događaju ili čak prikazujte katastrofe na licu mjesta poput kiše ili urušavanja kabine. Događaji izvan ugostiteljskog objekta još su jedna prilika za plasiranje usluga restorana, kolača i peciva i hrane s potpisom.

Ispričajte priču slikama

Fotografije mogu ispričati priču s minimalno riječi. Pratite napredak projekta preuređenja, velikog ugostiteljskog događaja, prirodne katastrofe ili dana u životu užurbanog restorana. Koristite postove na Instagramu da biste ljudima govorili o historiji kompanije, dobrotvornom radu ili posebnim događajima.

×
×

Cart