Kako postati uspješan ugostitelj?

Da biste postali vlasnik restorana, potrebni su talent i sposobnost uživanja u radnim sedmicama od 60-120 sati. Također, to je industrija u kojoj iskustvo prevladava obrazovanje. Najbolja obuka vlasnika restorana je rad u svim oblastima restoranskog poslovanja tokom nekoliko godina. To je jedini način da znate kada vas član osoblja pogrešno informiše, kako motivisati i voditi druge i kako efikasno obučiti nove članove osoblja.

Trebali biste znati kako kuhati, kako smjestiti kupce, poslužiti bar, poslužiti hranu, pospremiti stolove, oprati posuđe – sve. I to prije nego što uopće razmislite o pokretanju restorana! Koji su koraci i vještine potrebni da biste postali uspješan vlasnik restorana?

Počnite sa ovim koracima!

Korak 1: Dovršite koncept i napišite poslovni plan

Ležernost, fine dining ili kamion s hranom? Plodovi mora, steakhouse ili etno hrana? Napravite domaću zadaću da biste shvatili veličinu potencijalnog tržišta za vašu strast. Pohađajte honorarne poslovne i računovodstvene kurseve da biste stekli vještine za stvaranje efikasnog poslovnog plana i budžeta.

Korak 2: Pronađite pravu lokaciju

Dobra lokacija može osigurati da osrednji restoran stalno radi ili osigurati da inače sjajan restoran propadne. Kompromis je često između prometne lokacije s puno parkinga ili manje zgodnog, ali slikovitijeg mjesta. Neki tvrde da područja prepuna drugih restorana mogu preusmjeriti novac i kupce iz vašeg poslovanja, ali takvo grupiranje može privući više gostiju u to područje.

Korak 3: Pronađite finansiranje

Pokretanje restorana može koštati stotine hiljada dolara – ali ne mora. Koliko vam treba zavisi od vašeg koncepta, prostora koji želite, opreme koja vam treba, bez obzira kupujete li novu ili polovnu, vašeg inventara, marketinga i operativnog kapitala. Revidirajte svoju imovinu; kontaktirajte porodicu i prijatelje; istražite potencijalne partnere i bilo koje vladine poticaje na koje možda imate pravo.

Korak 4: Dovršite dizajn restorana

Sjajan dizajn restorana privlači i opušta posjetitelje, ali mora biti izuzetno funkcionalan za osoblje: lako se čisti, a kuhinjsko osoblje se može brzo kretati. Morat ćete imati posla s arhitektima, dizajnerima interijera, inženjerima i izvođačima kako biste osigurali da vaša vizija bude u potpunosti ostvarena.

Dobra lokacija može osigurati da osrednji restoran bude stalno zauzet.

Korak 5: Unajmite osoblje

Započnite pretragu zaposlenih otprilike šest do dvanaest sedmica pre otvaranja kako biste bili sigurni da imate dovoljno vremena za uvođenje u posao. Ako niste kuhar, vaš prvi zaposlenik trebao bi biti vaš glavni kuhar. Dajte im široku slobodu da osmisle jelovnik sa idejama za restoran.

Korak 6: Pokrenite marketing

Baš kao i poslovni plan, potreban vam je marketinški plan. Ako želite da se ljudi pojave na otvaranju, morali su čuti za vas. Napišite i proširite saopćenje za javnost, pobrinite se da su vaša web stranica i društvene mreže profesionalni. Također, zapamtite da je usmena predaja i dalje najbolja reklama.

×
×

Cart