Trendovi za hotelske restorane u 2021

Hotelska se industrija suočava s novim izazovima i mogućnostima jer COVID tjera hotelijere da preispitaju održivost svojih usluga hrane i pića i prilagode se budućnosti na načine koje mnogi nikada nisu mogli očekivati. Iako je transformacija ponude hrane i pića u hotelima i odmaralištima stalna strategija pružanja jedinstvenih iskustava uz istovremeno povećanje prihoda, hotelijeri i restorani moraju preraditi svoju ponudu kako bi dugoročno bili dostupni što većem broju potencijalnih kupaca.

Prihvatanje beskontaktnog iskustva

Svjedoci smo kraja tradicionalne posluge u sobi dok gosti traže beskontaktne načine objedovanja. U većini hotela višeg cjenovnog ranga, usluga u sobi zamijenjena je paketnom dostavom u sobe za goste. Ovo će vjerovatno ostati izbor i za goste i za operatere. Vidjet ćemo i da se više pažnje poklanja pakovanju, uključujući specijalne spremnike, koji poboljšavaju prezentaciju hrane i kreativno brendiranje, tako da se gosti i dalje osjećaju povezani s restoranom. Poput gostiju, i operateri su prihvatili menije koji nisu odštampani na papiru, jer su ekološki prihvatljivi, štede na troškovima štampe i omogućavaju veću fleksibilnost prilikom mijenjanja menija. Jednostavnost QR kodova koji povezuju jelovnike sa pametnim telefonima pogodnost je koju su gosti brzo prihvatili i cijenili. Iako nikada neće u potpunosti zamijeniti tradicionalne menije, to je opcija koja će vjerojatno postati standardno očekivanje gosta.

Atraktivne ponude

Pandemija je dovela do toga da potrošači preispitaju gdje troše novac i ističu potrebu za podrškom lokalnoj zajednici. Gosti povećavaju očekivanja kada je riječ o kvaliteti i kreativnosti te očekuju dostupnost lokalno proizvedenih alkoholnih pića, poput piva, vina i menija s lokalnim sastojcima. Gosti također žele objedovati na mjestu gdje se mogu socijalno distancirati od drugih gostiju, pa se hotelijeri više fokusiraju na maksimiziranje otvorenih prostora za objedovanje. Hoteli koji imaju lako prilagodljive zatvoreno-vanjske prostore u posebno su sretnom položaju i mogu privući goste kojima je ugodnije u prostranim vanjskim prostorima za sjedenje. Hoteli kojima nedostaje prilagodljivog prostora nastojat će povećati vanjski vrt, dnevni boravak i barove kako bi proširili svoj prostor i promovirali socijalno distanciranje.

Rebranding hotelske prodaje hrane i pića

Kako se gosti češće opuštaju u sobi, za hotelijere će biti ključno da iskoriste ovo tržište. Mogućnost uključivanja prodaje pakovanih alkoholnih pića poput boce vina, piva ili koktela s narudžbama “to go” jednostavno je povećanje prihoda i pogodnost za goste. Hoteli će nastaviti to raditi tamo gdje to dozvoljavaju jurisdikcije. Uz ručanje kod kuće dolazi prilika da se gosti pronađu putem platformi za internetsku dostavu, a sposobnost dosljednog isporučivanja i kvalitetnih proizvoda postat će očekivanje. Hoteli će tražiti načine kako olakšati postupak vezivanjem internetskih narudžbi na QR menije ili druge web-aplikacije kako bi najbolje iskoristili ovaj izvor prihoda. I na kraju, operateri se moraju pripremiti za trend večere kod kuće kako bi nastavili rasti i nakon pandemije, a restorani kao industrija morat će biti kreativni i spretni da dođu do novih tržišta. Hotelski restorani i dalje mogu posluživati ​​sezonske jelovnike, nudeći prazničnu večeru, mogućnost punog obroka. Ostali pakovani proizvodi kao što su mesni proizvodi i kompleti koktela s potpisom mogu se prodavati po narudžbi. Hotelski restorani mogu napraviti korak dalje gradeći svoju ponudu unaprijed upakovanim proizvodima poput tjestenine, umaka i specijalnih ukiseljenih predmeta za prodaju.

×
×

Cart