Zašto investirati u brendiranje kuhara

Imate lijepo dizajniran restoran, ugodno osoblje i ukusnu hranu, ali šta ako uz sav trud i dobru organizaciju to nije dovoljno da vaš restoran radi punim kapacitetom?

Svaki vlasnik restorana svjestan je da je stvaranje brenda jedan od važnih elemenata uspješnog poslovanja. Ime, logotip, dizajn, poruka ili bilo što drugo što će naglasiti vaše proizvode i usluge od drugih. Vaš restoran mora biti prepoznatljiv.

Svakodnevno se takmičenje povećava, nema mjesta osrednjosti i vaši gosti imaju puno veće zahtjeve. Danas nije dovoljno imati prepoznatljiv dizajn i bombardirati klijente raznim promotivnim materijalima. Svakodnevni marketing više je fokusiran na svakog kupca i postaje personaliziraniji. I vaš restoran mora biti personaliziran ako se želite približiti svojim gostima. Kako maksimalizirati vrijednost svog restorana na najbolji mogući način? Naravno, brendiranjem vašeg kuhara!

Zašto biste trebali ulagati u brendiranje kuhara?

Neki od razloga zašto biste trebali odlučiti da brendirate svog kuhara:

  • Jer poznati kuhar povećava vrijednost restorana.
  • Jer pružate profesionalne usluge i stvarate stručnjake u restoranskom poslu.
  • Budući da imate “živo” oglašavanje, ako promovišete ljude i njihove vještine i stavite ih ispred ponude restorana, povećat ćete interes gostiju.
  • Jer hranu u vašem restoranu ljudi pripremaju ljudima. Identifikacija osobe koja priprema hranu (vaš kuhar) personalizira ponudu i približava je vašim gostima.
  • Jer ćete na taj način privući medije da pišu o vašem restoranu.
  • Jer otvarate novi kanal za komunikaciju sa svojim gostima.

Jedno je sigurno, ljudi će se vratiti u vaš restoran ako ponudite izvrsnu hranu i dobru uslugu. Pored dobre hrane, uvijek postoji dobar kuhar i njegov tim. Vaš kuhar je živa osoba koja izrađuje male umjetničke predmete za vaše klijente. Otkrijte ko je ta osoba za vaše goste.

Iskoristite priliku da napravite brendiranje restorana brendiranjem svog kuhara. Uz malo planiranja, ovaj cilj može se uklopiti u vašu poslovnu strategiju. Kako brendirati kuhara i dodati vrijednost vašem restoranu?

Fokusirajte se na osoblje vaše kuhinje

U redu, vaš cilj je poboljšati performanse restorana kroz brendiranje vašeg kuhara. Ali šta ako nemate kandidata za ovaj posao? Ili možda imate potencijalnog kandidata, ali trebate „raditi na njemu / njoj“? Fokusirajte se na svoje osoblje, odaberite zanimljive kandidate i analizirajte svakog od njih pojedinačno.

Pratite način na koji rade, način na koji izgledaju, njihove pokrete, brzinu, način na koji koriste maštu i kreativnost, pristup poslu. Ne zaboravite da vaš kuhar kojeg ćete odabrati za brendiranje restorana mora biti otvorena i komunikativna osoba.

Nakon nekog vremena, sigurni smo da ćete otkriti svoju restoransku zvijezdu. To ne mora biti najbolji kuhar u vašem restoranu, ali ova osoba mora biti neko ko ima harizmu i energiju, ko voli svoj posao i u potpunosti mu se posvećuje.

Ako u svom restoranu imate šefa kuhinje s ovim karakteristikama, on sigurno zaslužuje priliku za poboljšanje i trebali biste ga koristiti za brendiranje restorana.

Osigurajte svoju investiciju

Nakon što odaberete kuhara za brendiranje koji se s oduševljenjem složio s idejom da postane ikona vašeg restorana, morat ćete uložiti novac da poboljšate njegove kulinarske vještine.

Bilo bi najbolje da nastavu ili kulinarsku školu pohađa kod nekih već poznatih kuhara. Od njih će moći naučiti kako kuhati, ali i ponašati se kao popularni kuhar s obzirom na činjenicu da će on ili ona postati jedan od najvažnijih instrumenata za promociju vašeg restorana.

Sigurno je da ovi kursevi zahtijevaju puno novca i puno slobodnih dana za vašeg kuhara, a sve skupa košta puno, pa budite sigurni da će ovaj kuhar ostati u vašem restoranu određeno vrijeme, ili drugim riječima, sklopite novi ugovor sa svojim kuharom.

Koristite ličnost vašeg kuhara

Ljudima treba više od sjajnih vještina pojedinaca da bi ih neko privukao. Ta osoba mora imati snažnu ličnost koja pruža puno iskustvo. Vaš kuhar mora imati svoj prepoznatljiv stil. Hoće li ovo biti njegov šarm, osmijeh, smisao za humor, strast, zanimljivi hobiji, stil ili nešto treće, to zapravo nije važno. Važno je prepoznati i istaknuti postojeće atribute. Koristite ove kvalitete za stvaranje prepoznatljivog i jedinstvenog ličnog profila vašeg kuhara.

Obogatite biografiju svog kuhara završenim školama i kursevima, iskustvom u drugim poslovima i ciljevima za budućnost.

Otkrijte njegovu priču, njegov život, omiljenu muziku, sport, omiljenu hranu ili mjesta za odmor. Ponudite gostima cijeli paket.

×
×

Cart