5 osobina koje svaki hotel čine luksuznim

Pri sljedećem putovanju želite jedinstveno, luksuzno hotelsko iskustvo. Tokom online pretrage, pronalazite riječi “luksuz”, “butik” ili bilo koji broj “zvjezdica”. Ipak, ove etikete mogu zavarati. Umjesto toga, potražite ove karakteristike koje označavaju zaista fin hotel ili odmaralište.

Riječ “luksuz” je degradirana u turističkoj industriji jer je previše korištena i zloupotrijebljena. Osim toga, ne biste trebali suditi o kvaliteti na osnovu marketinškog jezika – ili po skupoj cijeni sobe. Evo nekoliko ključnih pokazatelja mjesta koje ćete voljeti, vratiti se i preporučiti:

1. Jednostavna rezervacija

Bilo da rezervišete hotel putem interneta, putem telefona ili putem putničke agencije, to bi trebao biti jednostavan postupak. Trebalo bi biti lako kontaktirati korisnu osobu ako imate pitanja, promjene početne rezervacije ili posebne zahtjeve. Sve drugo je znak upozorenja.

2. Brz, prijateljski prvi kontakt

Kada se prvi put zaustavite kod ulaza u hotel ili uđete u lobi, vaš prvi susret govori vam puno o tipu mjesta u kojem odsjedate. Prvi kontakt gosta s hotelom je posluga. Ovi zaposlenici moraju komunicirati dobrodošlicom, riječima, osmijehom i govorom tijela. Trebali bi biti sretni da uslužuju goste, a ne da traže bakšiš.

Prijava bi naravno trebala biti glatka i brza, a trebali biste očekivati ​​i nekoliko osnovnih stvari:

-Osoblje za prijavu ne bi smjelo naglas koristiti vaše puno ime ili broj sobe: to je pitanje privatnosti i sigurnosti.

-Vašu prtljagu treba dostaviti u sobu u roku od 10 minuta.

.

3. Iskreno, ljubazno i ​​uslužno osoblje znak je luksuznog hotela

Postoji temeljna razlika između lažne vedrine i prave topline. Sjajni hoteli zapošljavaju ljude intuitivnih kvaliteta: pažljive, empatične, ljubazne i zabavne. To su ljudi koji u tišini čine da se gosti osjećaju ugodno i bitno.

Jedan od načina na koji dobri zaposlenici ostvaruju ovaj cilj je dovoljno poznavanje objekta i grada u kojem se nalazite, tako da vas neće morati poslati nekome drugome kada imate osnovno pitanje.

4. Prepoznatljive, dobro imenovane sobe za goste koje su upravo ono što ste tražili

Jedan od načina na koji se bolji hoteli i odmarališta razlikuju od lanaca niskog i srednjeg ranga su prepoznatljive pogodnosti koje vam pomažu da iskusite lokalni život.

To uključuje visokokvalitetne proizvode za kupanje i uljepšavanje, te uzorke lokalnih poslastica poput grickalica i druge hrane. Očekujte i dovoljno prostora u ladicama i ormarima, sefu; vješalice, besplatnu flaširanu voda, ogrtače i papuče.

Obratite pažnju da li ste dobili upravo onu sobi koju ste zatražili, uključujući:

* Kategoriju sobe ili nivo

* Lokaciju sobe: pod, pogled, blizina lifta itd.

* Posebne klasifikacije: npr., Kućni ljubimci, smještaj za osobe s invaliditetom

* Tip kreveta koji ste tražili

5. Usluge na licu mjesta koje oduševljavaju

Gostinjske sobe su, naravno, presudne za vrhunsko hotelsko iskustvo, ali ono što zaista izdvaja sjajne hotele je obim i kvaliteta usluga koje vaš boravak čine posebnim iskustvom – bez potrebe za nadogradnjom. Lista ovih usluga uključuje:

24-satni fitnes centar

Objekat bi trebao sadržavati barem osnovnu opremu: traku za trčanje, sobni bicikl, tegove i prostirke.

Društveni lobi

Potražite područje udaljeno od ulaza, s kaučima i WiFi-jem. Bar usluga za socijalni lobi je također lijep dodatak.

Recepcioner

Recepcioner koji zaslužuje titulu ne tjera goste prema turističkim zamkama. Ovo bi trebao biti neko u koga se možete pouzdati, a njegove/njezine preporuke će vam pomoći da stignete tamo gdje trebate, udobno i na vrijeme.

Osnovne usluge:

* Raspakovanje i pakovanje

* Praonica

* Sobna usluga

×
×

Cart