Sve o Starbucksu

Milion puta sedmično kupac dobije piće od Starbucksovog bariste – ali svaka njihova interakcija je jedinstvena. To je samo trenutak u vremenu – samo jedna ruka koja pruža ruku preko šaltera da pokloni šoljicu drugoj ispruženoj ruci. Ipak, tako se stvara veza između kupca i kompanije.

Starbucks osigurava da sve što radi poštuje tu vezu – od njihove posvećenosti najkvalitetnijoj kafi, do načina na koji stupaju u kontakt sa svojim kupcima i zajednicama kako bi odgovorno poslovali.

Od početaka Starbucksa kao jedne trgovine prije skoro četrdeset godina, na svakom mjestu na kojem su bili i na svakom mjestu kojeg se dotaknu, pokušali su ga učiniti malo boljim nego što su pronašli.

O Starbucksu

Svakog dana partneri (zaposlenici) Starbucksa odlaze na posao nadajući se da će učiniti dvije stvari: podijeliti sjajnu kafu sa svojim prijateljima i pomoći da svijet bude malo bolji. To je bila istina kad se prvi Starbucks otvorio 1971. godine, a jednako je tačno i danas.

Tada je ta kompanija bila jedna trgovina na historijski bitnoj Pike Place tržnici u Seattlu. Uz uski izlog, Starbucks je ponudio neke od najboljih svježe prženih kafa. Ime, inspirisano Moby Dickom, dočaralo je romantiku otvorenog mora i pomorsku tradiciju ranih trgovaca kafom.

1981. Howard Schultz (bivši predsjednik i izvršni direktor Starbucksa) prvi je put ušao u Starbucks® trgovinu. Od prve šoljice Sumatre, Howarda je privukao Starbucks i pridružio mu se godinu dana kasnije.

Howard je 1983. putovao u Italiju i očarali su ga talijanskim barovi i romantika kafe. Imao je viziju da talijansku tradiciju kafića vrati u Sjedinjene Američke Države, i tako ponudi mjesto za razgovor i osjećaj zajedništva. Napustio je kompaniju na kraće vrijeme kako bi otvorio vlastite kafiće u Giornaleu, a u avgustu 1987. vratio se u Starbucks uz pomoć lokalnih investitora.

Od početka je Starbucks bio drugačija kompanija. Ona koja nije samo proslavila kafu i bogatu tradiciju, već je i donijela osjećaj povezanosti. Misija Starbucksa je nadahnuti i njegovati ljudski duh – jednu po jednu osobu, šoljicu i komšiluk.

 Reći da je Starbucks kupuje i prži visokokvalitetne kafe od cijelih zrna vrlo je istinito. To je suština onoga što rade – ali teško da govori cijelu priču.

Kafići Starbucks postali su svjetionik za ljubitelje kafe svuda. Zašto insistiraju na Starbucksu? Jer znaju da svaki put mogu računati na istinsku uslugu, privlačnu atmosferu i vrhunsku šoljicu stručno pržene i bogato pripremljene kafe.

Starbucks nije samo strastveni dobavljač kafe, već i sve ostalo uz puno i korisno iskustvo kafića. Oni također nude izbor vrhunskih čajeva, finih peciva i drugih slatkih poslastica kako bi udovoljili ukusima. Muzika koju čujete odabrana je zbog svoje umjetničke dimenzije i privlačnosti.

Nije neobično vidjeti ljude koji dolaze u Starbucks razgovarati ili čak raditi. Ove kafeteriju su mjesto okupljanja i dio vaše svakodnevne rutine.

U Starbucksu se sve radi kroz prizmu humanosti – od njihove posvećenosti najkvalitetnijoj kafi do načina na koji stupaju u kontakt sa kupcima i zajednicama u odgovornom poslovanju.

×
×

Cart