Naučite kako otvoriti mali restoran

Mali restorani imaju mnogo prednosti u odnosu na veće restorane i lance restorana. Mali restorani nude ambijent i udobnost, koji su idealni za koncept poput kafića ili bistroa. Često im je potreban manji početni kapital za opremu, imaju manje osoblja i koštaju manje u smislu tekućih komunalnih usluga i održavanja. Čak i uz malu količinu sjedećih mjesta, manji restorani i dalje mogu donijeti znatnu dobit.

Odaberite pravu lokaciju za mali restoran

Bez obzira koju veličinu restorana razmišljate otvoriti, lokacija je jedan od najvažnijih faktora (ako ne i najvažniji) koji treba uzeti u obzir. Nije svaki dostupan prostor pogodan za restoran. Teško je pronaći dobru lokaciju restorana. Ono što može izgledati kao savršeno mjesto – recimo vreva pješačke ulice u srcu centra grada – može se pretvoriti u glupost. Ponekad je mjesto za koje nikada ne biste pomislili da postavite restoran – kao u staroj tvornici u bivšem industrijskom kompleksu – uspjeh.

Uzmite u obzir faktore poput parkinga i vidljivosti.

Planiranje dijela za objed malog restorana

Vrlo mali prostori nude trenutnu udobnost, ali mogu biti pomalo zagonetka kada je riječ o ugradnji svih potrebnih dijelova. Prostor za objed, bez obzira na vrstu koncepta koji planirate, srce je vašeg restorana. Tipični dizajn restorana uključuje sjedeće prostore i prostore za odlaganje. Iako je možda primamljivo ugurati više sjedećih mjesta nego što prostor može podnijeti, ovo rezultira samo lošom uslugom, što otežava osoblju da manevrira između stolova, a kupcima da uživaju u obroku. Osnovno pravilo postavljanja restoranskih stolova je da svaki sto treba biti udaljen između 60 i 80 centimetara. Možda biste trebali razmisliti o separeima kao o opciji uštede prostora. Baš kao i stolice u restoranima, separei imaju razne oblike, veličine i boje.

Fleksibilnost je također važna prilikom planiranja manjeg prostora za objed. Omogućite pomicanje stolova za više gostiju ili razdvajanje za manje gostiju. Bez obzira na to kako su stolovi raspoređeni u vašem restoranu, važno je osigurati jasan put do i izvan prostora za objed za osoblje i kupce.

Napišite svoj poslovni plan

Bez obzira radi li se o malom kafiću ili prostranom ugostiteljskom / konferencijskom centru, trebat će vam poslovni plan kako biste osigurali bilo kakvu vrstu finansiranja. Smatrajte svoj poslovni plan putokazom do uspjeha. Izložit će važne stvari poput vašeg startnog budžeta, očekivane dobiti i gubitaka, platnog spiska i ostalih operativnih troškova. Dok istražujete informacije za poslovni plan restorana, možete se susresti s problemima koje ranije niste uzimali u obzir – poput licenciranja, zdravstvenih propisa i poreznih zakona.

Pažljivo obratite pažnju na vrstu menija i jela koja planirate poslužiti. Trend okretanja lokalnim proizvodima pogodan je za manje objekte, koji mogu istaknuti regionalnu kuhinju i sastojke iz vaše zajednice ili okoline.

Promovišite svoj restoran

Puno gostiju znači veću dobit, čak i za male restorane. Stoga je važno da promovišete svoj mali restoran. Postoji mnogo načina za plasiranje vašeg restorana, od tradicionalnog oglašavanja poput lokalnih novina i radio spotova do novijih platformi poput društvenih mreža. Marketinška kampanja na društvenim mrežama može pomoći restoranima da privuku nove kupce, omogućiti vam da provjerite lokalnu konkurenciju i razmislite o novim načinima kako doći do kupaca putem web stranica kao što su Facebook, Twitter i Pinterest.

Uspješni restorani ne moraju biti ogromni. Neki od najpopularnijih svjetskih restorana smješteni su u malim intimnim prostorima. Iako mali restorani dolaze sa nizom izazova, oni nude jedinstveno iskustvo i osjećaj ekskluzivnosti koji privlače kupce.

×
×

Cart