Kako dizajneri kreiraju jedinstvena hotelska iskustva

Kako se hotelijerska industrija nastavlja preoblikovati kako bi se bolje uskladila s navikama i očekivanjima digitalnih potrošača, hotelski dizajn nastavlja se razvijati – postajući sve važniji. Na današnjem visoko konkurentnom tržištu, ovo prelazi u dizajn fokusiran na tumačenje i izražavanje jedinstvenog lokaliteta nekretnine i pružanje elemenata usmjerenih na izdvajanje pojedinog hotela.

Hoteli više nego ikad imaju ličnost povezanu s gradom u kojem se nalaze, ali i sa susjedstvom u kojem su. Gost je pametniji nego ikad, tako da su hoteli fokusirani na dizajn vrlo važni.

Evidentan je porast nezavisnih hotela i opadanje vjernosti brendu kao ključni pokretači koji potiču hotele i brendove u svim segmentima da razviju jasnije identitete.

Studio Munge sproveo je ovu filozofiju u djelo prilikom dizajniranja hotela Bisha Toronto, koji je otvoren krajem 2017. Hotel se može pohvaliti iskustvom vođenim zabavom inspirisanim Charlesom Khabouthom i njegovom lokacijom unutar zabavne četvrti Toronta.  

Studio Munge stvorio je nekoliko namjenski dizajniranih komada namještaja kako bi upotpunio hotelsku atmosferu nadahnutu noćnim životom, koja se sastoji od sjajnih i zrcalnih površina uparenih s tamnom paletom boja.

Rezultirajući proizvod nudi raskošno višeslojno iskustvo, zajedno s četiri prodajna mjesta za hranu i piće. Hotelski program stvara element putovanja [i] otkrića, koji pomaže uhvatiti gosta tako da ostane u hotelu.

Autentičnost lokalne zajednice takođe je ključna stvar prilikom dizajniranja markiranih nekretnina. Kara MacGregor, direktorica kompanije MAC Interior Design Inc. sa sjedištem u Halifaxu, i njen tim radili su na brojnim imanjima Delta Hotels by Marriott u atlantskoj Kanadi – stvarajući jedinstveni identitet za svaku od njih. Među tim projektima su Delta Hotels Beausejour, Delta Hotels Saint John, Delta Hotels St. John’s i Delta Hotels Dartmouth, koji su početkom ove godine od Kanadskog udruženja hotela dobili najatraktivniju nagradu za repozicioniranje hotela zbog konverzije marke Ramada.

Dizajn hotela Delta Hotels Dartmouth u velikoj mjeri je nadahnut kulturom veslanja u tom području. Dartmouth se zove Grad jezera; ima ogromnu kulturu kajaka i kanuinga … pa su to ugradili u umjetnička djela u cijelom imanju.

To je uključivalo pet prilagođenih setova za sobe za goste, koji kombinuju obrise kajaka i kanua s kartama lokalnog područja, kao i drvene skulpturalne elemente koji se protežu duž plafona predvorja.

Iako je važno da hotel bude autentičan prema svom položaju, glavna briga je i osiguravanje dizajna koji dopunjuje nekretninu. .

U Delta Hotels Beausejour, tim je preispitao kongresni prostor na međuspratu – kreirajući ugrađena sjedala duž zidova u visini. Nekad su ljudi sjedili na sofama u grupama i razgovarali jedni s drugima, a sada ljudi sjediti u privatnosti, slati tekst i nadoknađivati ​​e-poštu.”

Ukupni pomaci u načinu na koji gosti komuniciraju sa prostorima utječu na dizajn mnogih dijelova hotela. Gosti [očekuju] personalizaciju i obraćanje pažnje na to gdje putuju. Kako javni prostori postaju sve dinamičniji i privlačniji gostima, sobe u svim segmentima počele su se pomicati prema manjim kvadraturama. To znači da moramo razmisliti o više načina kako pojednostaviti prostor – pametnija rješenja za tehnologiju, kontrole osvjetljenja i dvostruke funkcije trpezarije, stolova i noćnih ormarića.”

Međutim, bez obzira na to što sobe postaju male, kupatila obično ne postaju manja, jer i dalje postoji percepcija luksuza s malo prostranijim kupatilima.

×
×

Cart