Prednosti korištenja cvijeća u restoranu

Jestivo cvijeće izgleda zapanjujuće na tanjiru, dodajući boju, teksturu i drugačiju dimenziju okusa, ali i cvijeće na stolovima u vašim restoranima ima koristi – od kojih će vas neke možda iznenaditi.

Psihologija boja
Boje koje odaberete za svoje restoranske stolove, naravno, igrat će ulogu u kompletnom dekoru. Odabirom svjetlijih, hrabrijih boja proizvest ćete energičniju vibraciju, dok su bijela i krem boja uparene sa raznim lišćem hladne i smirujuće, pomažući opuštanju gostiju prije nego što objeduju.

Potaknite čula
Nećete samo stimulisati oči gostiju kada koristite cvijeće na svojim stolovima. Istraživanje iz Holandije otkrilo je da su gosti opuštenijeg raspoloženja i mogli su više uživati u jelima kad je na stolu bilo svježeg cvijeća. Čini se da nas svježi cvjetni mirisi dovode u bolje raspoloženje, što podstiče veće uživanje. Ipak, odaberite slabije mirisno cvijeće jer se teški mirisi mogu miješati s aromama vaše hrane.

Obilježite posebnu priliku
Korištenje svježeg cvijeća trenutni je način za obilježavanje posebne prilike. Čak i ako se čini klišeizirano, poput crvenih ruža za Valentinovo, vaši gosti će cijeniti tu dodatnu brigu i pažnju.

Očistite zrak
Zašto se držati cvijeća na stolovima? Za vrlo savremenu opciju, isprobajte male sobne biljke koje imaju svojstva pročišćavanja zraka. Čitav vaš restoran primijetit će blagodati, a gosti s prijateljima koji puše cijenit će čišći zrak.

Uspostavite emocionalne veze
U studiji provedenoj na univerzitetu Rutgers, istraživači su otkrili da cvijeće pomaže ljudima da stvore bolje emocionalne veze s prijateljima i porodicom, zahvaljujući svojim svojstvima za poboljšanje raspoloženja. Cvijeće stvara pozitivno emocionalno poboljšanje, jer ih podsvjesno povezujemo sa činom dijeljenja, pojačavajući čin zajedničkog objedovanja u restoranu.

×
×

Cart