Prednosti profila na društvenim mrežama za ugostiteljske objekte

Društvene mreže su izuzetno bitne za uspjeh ugostiteljskog objekta. 94% ljudi kaže da ih je loša kritika spriječila u posjeti nekom lokalu. Društvene mreže omogućuju vam da preuzmete kontrolu nad svojom reputacijom i pokažete kupcima ukusna jela koja servirate. Utisak vaših gostiju započinje mnogo prije nego što večeraju s vama. Društvene mreže pokreću posao i marketing. Stvorite pozitivno prisustvo na društvenim mrežama kako biste se povezali s kupcima i uveli ih u vaš posao!

U današnje digitalno doba društvene mreže nikad nisu bile potrebnije. Početni dojam kupca događa se brzo. Zato vaši profili na društvenim mrežama moraju prikazivati ​​vaš meni i tačno odražavati vaše poslovanje. Slike niskog kvaliteta, nezanimljivi postovi ili najgore od svega, nedostatak prisustva u potpunosti će odbiti potencijalne kupce.

Kao vlasnik restorana, vjerovatno ste fokusirani na hranu i iskustvo svojih kupaca kada sjednu jesti. Iako je ovo vitalno za vaš uspjeh, kupci često gledaju društvene mreže mnogo prije nego što zakorače na vaša vrata. Uz lokalnu pretragu, recenzije i menije dostupne na dlanu, većina kupaca odabrat će restorane s jakim internetskim prisustvom. Oduševit ćete ih kad uđu na vrata, ali prvo trebate privući njihovu pažnju.

Razmotrite ovaj scenarij: prijatelji odlučuju gdje će večerati i obraćaju se društvenim mrežama kako bi odabrali restoran. Ko je u blizini? Vi i vaš konkurent. Vaš konkurent ima Instagram račun koji prikazuje njihov sjajni dekor, ukusne fotografije i listu njihovih specijalnih ponuda. Ako vaš restoran nema društvene mreže ili je slabo prisutan, koga će odabrati? Odgovor je očigledan.

Ne propustite prilike za nove poslove, posebno kada je tako lako stvoriti profile za restorane! Kao i u skoro svakom poslu, vaše prisustvo online je očekivano i neophodno za postizanje kontinuiranog uspjeha u ovoj konkurentnoj industriji.

Društvene mreže od vitalne su važnosti za restorane

Kupci pretražuju restorane na društvenim mrežama

Kupci vole dijeliti gurmanske slike na društvenim mrežama – ovo je sjajan način da vaš restoran dobije neku promociju

Kupci će na društvenim mrežama tražiti restorane. Oni će „komentarisati“ ili „lajkati“ svoje omiljene objekte i žele angažman! Aktivno prisustvo na društvenim mrežama pomaže vam da brzo prepoznate kupce i odmah odgovorite na pitanja ili nedoumice. Gdje se nalazite? Kada otvarate? Jesu li potrebne rezervacije? Pokrivate li ograničenja u prehrani i alergije? Ovi i drugi odgovori trebaju biti dostupni na samo jedan klik.

Kompanije koje izravno odgovaraju na pritužbe gostiju putem društvenih mreža (Facebook, Instagram ili Twitter) povećale povećale su posjetu profilima za nevjerovatnih 25%. Društveni mediji uspostavljaju liniju otvorene komunikacije s vašim kupcima koja je postala očekivanje. Gosti žele da ih kompanije čuju i cijene. Kada kupci pretražuju restorane na društvenim mrežama, imaju 24-satni pristup detaljima i direktnu liniju komunikacije.

Kupci također traže restorane u feedovima i objavama svojih društvenih mreža. Zbog toga se isplati vidjeti gdje ste označeni i šta ljudi kažu o vašem lokalu. Kad neko objavi #foodshare iz vašeg lokala, svakako lajkajte i dajte komentar. Stvaranje ovih veza pomaže vam u izgradnji odnosa sa svojim kupcima. Osjećaju se više kao prijatelji i stalno će se vraćati u posjetu.

Za restorane društvene mreže pomažu u stvaranju značajnih konekcija. Postoji toliko mnogo načina za interakciju s kupcima putem različitih platformi. Vizuelna priroda i fleksibilnost Instagrama i Facebooka nude restoranima najviše da zarade (iako neki vlasnici restorana imaju i dobre interakcije na Twitteru). Koju god platformu preferirali, društvene mreže pružaju restoranima jednostavan način da kliknu s kupcima.

Društvene mreže su jeftin način oglašavanja

Društvene mreže za restorane moćan su alat za oglašavanje

Usmena predaja i staromodno oglašavanje više nisu dovoljni za održavanje izdržljivosti koja vam je potrebna u industriji hrane i pića. Gostoprimstvo je po prirodi socijalno i ništa ne funkcioniše bolje od društvenih mreža za restorane ako žele privući nove klijente.

Restoranska industrija temelji se na čulnim iskustvima. Iako kupci mogu uživati ​​u ukusima, oni očekuju i gozbu za oči. Instagram se brine za vizuelno iskustvo omogućavajući vam objavljivanje fotografija i videozapisa. Podijelite slasna nova jela koja vaši kuhari kuhaju i jedinstvena pića koja vaši barmeni miješaju. Objavite fotografije, grafike, sedmične akcije, slike kupaca i još mnogo toga.

Facebook je još jedna popularna platforma savršena za privlačenje novog posla u vaš restoran. Video uživo na Facebooku na kojem se prikazuje vaš kuhar drugačiji je i zabavan. Sesija pitanja i odgovora skreće pažnju gostiju na vaš restoran. Facebook je takođe izvrsno mjesto za povećanje vašeg budžeta za oglašavanje. Oglase možete ciljati na željenu demografsku kategoriju publike i zaista privući kupce za koje znate da će voljeti vašu hranu.

×
×

Cart