Zdravstvene prednosti saune

Zvijezda wellness centara je sauna. Grije vas nakon dnevnih obaveza, umiruje tijelo nakon vježbanja i savršena je pratnja spa tretmana. Ali, šta tačno boravak sauni može učiniti za vas? Sastavili smo listu 10 najboljih zdravstvenih blagodati sauna koje vam trebaju!

1) Opuštanje mišića i zglobova

Možda je glavni razlog zbog kojeg mnogi od nas uskaču u saunu upravo to trenutno olakšanje od bolnih mišića i zglobova. Sportisti i oni koji redovno vježbaju uživaju brojne koristi od redovnog korištenja saune, jer vrućina može spriječiti bolove nakon vježbanja. Sauna omogućava oslobađanje endorfina i uzrokuje širenje krvnih žila, što povećava cirkulaciju krvi i ubrzava proces zarastanja. Toplina iz saune smanjuje mišićnu napetost i eliminiše mliječnu kiselinu nakupljenu bavljenjem sportom, dok se hormoni rasta povećavaju tokom upotrebe saune.

2) Povećane kardiovaskularne performanse

Kako nam saune pomažu u smanjenju stresa, ovo bitno povećava naše kardiovaskularne performanse. Sauna će proširiti krvne žile i povećati broj otkucaja srca na sličan način poput aerobnih vježbi i udvostručiti količinu krvi koju pumpa u minuti. U suštini, toplota iz saune vara vaš um da mislite da vaše tijelo vježba. Studije su pokazale da redovno korištenje saune smanjuje visoki krvni pritisak i održava ga na stabilnom nivou.

3) Ublažavanje stresa

Jedna od zdravstvenih dobrobiti s kojom se svi možemo složiti je ublažavanje stresa. Stres može dovesti do problema sa spavanjem, loših performansi na poslu, prekida odnosa, a u nekim slučajevima i tjeskobe i depresije. To je nešto što često zaboravljamo, a redovna upotreba saune može vam pomoći! Dok ste u sauni, vaše tijelo može osjetiti određeni stres. Vaš mozak oslobađa euforične hormone, koji vaše tijelo treniraju za to tokom kasnijih perioda stresa. Zdrave arterije čine naša tijela sposobnima da se bolje nose sa stresom.

4) Ispiranje toksina

Intenzivno znojenje postignuto u sauni može smanjiti nivo toksina poput olova, bakra, cinka, nikla i žive koje apsorbiramo u svakodnevnom životu. Prosječna osoba će izgubiti pola litra znoja čak i tokom kratke posjete sauni. Ako želite detoksicirati svoje tijelo, uzmite peškir i i mahnite toksinima!

5) Čistija koža

Znojenje od boravka u sauni može pomoći da se koža dubinski očisti. Toplina može izvući bakterije iz znojnih kanala, očistiti pore i poboljšati kapilarnu cirkulaciju što dovodi do kože svježijeg izgleda koja je meka na dodir.

6) Dublji san

Sauna prije spavanja povećava šansu za dobar san. Povišenjem tjelesne temperature neposredno prije spavanja, zagrijano tijelo će automatski raditi na tome da naknadno podesi temperaturu. Upravo ovo hlađenje i normalizacija nakon kupke u sauni uspavat će vas, čineći vas mirnim i opuštenim.

7) Poboljšanje plućne funkcije

Studije su pokazale da redovni odlasci u saune tokom zime mogu pomoći u sprječavanju sezonskih prehlada ili upale pluća. Oni koji imaju astmu ili druge hronične probleme s plućima trebaju razgovarati sa svojim doktorom o upotrebi saune i kako bi im to moglo pomoći. Ako vas muči prehlada, uskočite u saunu i pomozite joj da produži dalje.

8) Pomoć hroničnim problemima

Smatra se da saune ublažavaju simptome muskuloskeletnih poremećaja, uključujući osteoartritis, reumatoidni artritis i fibromialgiju, kao i ponovljene glavobolje. Čini se da vrućina smanjuje nivo upale u krvi koji doprinosi tim tegobama.

9) Povećana pažnja

Studije su otkrile da upotreba saune pojačava hormon noradrenalin koji pomaže mozgu u pažnji i održavanju fokusa. Stres zbog vrućine također podržava sposobnost vašeg tijela da noradrenalin skladišti za kasnije oslobađanje.

×
×

Cart