Čišćenje i održavanje hotela

Svaki hotelijer zna da je održavanje vitalni aspekt poslovanja bilo koje imovine, ali rijetko kad se menadžeri saosjećaju s problemima s kojima se ljudi zaduženi za čišćenje svakodnevno susreću.

Čišćenje i održavanje je aktivan posao, jer ispunjavanje dnevne kvote od prosječno 20 minuta po sobi može biti izuzetno naporno. Čak i kada gost koji je bio malo prisutan u hotelu ode, sobarice moraju obaviti detaljan pregled sobe, kako bi ustanovile da li ima ikakvih oštećenja, te obnoviti zalihe higijenskih proizvoda, usisati i promijeniti posteljinu. Također, uzmite u obzir da postoje i sobe koje gosti ostave u lošem stanju, što iziskuje još veći fizički napor pri čišćenju.

Osim fizičkog napora, važno je naglasiti da je teško obaviti standardnu proceduru čišćenja u što kraćem roku. Također, spremačice su više podložne povredama u odnosu na druge poslove.

Da biste smanjili troškove, prvo morate pogledati koje ste tehnologije primijenili kako biste efikasnije upravljali vremenom vašeg tima. Kako većina ima mobilnu integraciju, sada možete pojednostaviti proces čiščenja i smanjiti ukupno vrijeme potrebno za tu aktivnost tako što ćete elektronskim putem poslati liste prioriteta, kao i pregledati vrijeme čišćenja prema tipu gosta.

Zatim, slijede napori koje poduzimate da povećate motivaciju, što će u konačnici igrati ulogu u poboljšanju čistoće soba. Zbog fizičkih napora, izostanci s posla i promjena osoblja mogu biti prilično česti, dok motivacija može često izostajati. Kada ste zadnji put popričali sa vašim spremačicama i istinski se trudili da razumijete njihove potrebe? Šta činite da smanjite mogućnost povreda? Kakve dodatne napore ulažete da biste svom timu rekli da vam je stalo?

Odgovaranje na ovakva pitanja i rješavanje problema svih zaposlenih pomoći će vam da smanjite troškove i povećate zadovoljstvo gostiju.

×
×

Cart