Wellness i fitness u hotelima

Wellness je bitan aspekt u životu mnogih ljudi i ovaj trend utječe na širenje wellnessa u različitim granama. Jedna od njih je hotelska industrija, u kojoj je wellness prisudan u ponudi hotela koji u središte poslovanja stavljaju zdravlje. Četiri glavna aspekta wellnessa su trening ili fizička aktivnost, opuštanje i regeneracija, preventivni tretmani i terapija. Sve više ljudi fizičko i mentalno zdravlje vidi kao prioritet u svom životu, a dok putuju ili su na odmoru žele se opustiti, ali i biti u stanju održavati svoje svakodnevne navike.

Zbog toga, logično je da su ne samo veliki hotelski lanci, već i svi koji rade u hotelijerstvu i ugostiteljstvu, odavno shvatili važnost fokusiranja na kvalitetan fitness i wellness prostor. Na tržištu koje raste više nego dvostruko više od turizma – 6,5% godišnje u odnosu na 3,2% – i koje dolazi na nova tržišta poput Kine i Indije, “zdravstveno osviještena” wellness ponuda, možda uz časove joge ili pilatesa, može napraviti razliku.

Važnost teretane i wellnessa u hotelu

Podaci o ovome jasno govore – u istraživanju Univerziteta Cornell 46% ispitanika kaže da bi definitivno išli u teretanu hotela u kojem su odsjeli (ali mora se reći i da samo 22% ispitanika priznaje da su je zaista i koristili). Gosti velikih lanaca predvodili su ovu promjenu, posebno u posljednjoj deceniji. Kao rezultat toga, teretane u hotelima „izašle“ su iz mračnih podruma, kako bi pronašle nove svijetle prostore opremljene najnovijim mašinama.

Fitness i wellness u hotelu moraju biti iznad i iznad očekivanja gostiju, prije svega u prostorijama za fitness. Sinergija između tradicionalne osnovne hotelske djelatnosti, ugostiteljstva i važnosti kvalitetnog sna, zdrave prehrane i vježbanja za goste mora biti potpuna. To je moguće postići uz joga-trening u zoru, popodnevno trčanje i časove kuhanja navečer.

Wellness turizam

Romantic couple looking at beautiful sunset in luxury infinity pool

Wellness i fitness prostori u hotelima sada su mnogo više od prolaznog trenda, jer su stvarnost koja se nastavlja razvijati: a brojevi govore same za sebe. Prema Globalnom wellness institutu, ovaj sektor na globalnom nivou sada vrijedi više od 4.200 milijardi dolara, od čega se 639 milijardi odnosi na wellness turizam koji je odabralo 586 miliona ljudi. Wellness turizam je vrsta putničkog iskustva čiji je cilj promocija zdravlja i blagostanja kroz fizičke, psihološke i duhovne aktivnosti. Oni koji su navikli na to nastoje poboljšati zdravlje i kvalitet života, fokusirajući se i na prevenciju.

Wellness rješenja

Odakle započinjete sa donošenjem wellness doživljaja za svoje goste? Jedna ideja mogla bi biti preispitivanje strukture hotelske sobe i tranziciju ka wellness sobi koja predstavlja središte iskustva za gosta. Potrebno je preispitati sobe, radeći na materijalima, organizaciji prostora i rješenjima prilagođenim gostu. Također, više nije dovoljno umetnuti traku za trčanje u ugao da biste mogli vaš objekat predstaviti kao wellness mjesto. Wellness a la carte je daljnji korak u ovom smjeru jer kupcu nudi mogućnost da odabere željeni način treninga i naruči ga u svojoj sobi.

×
×

Cart