Ideje za objave na blogu vašeg restorana

Blog može povećati posjete web siteu vašeg restorana na web lokaciji vašeg restorana. Posjete objava na blogu mogu doći putem internet pretraživača (SEO), društvenih mreža (Facebook, Pinterest, itd.) i poveznica s drugih web stranica. Takvi klikovi se mogu pretvoriti u internetske narudžbe, telefonske narudžbe, a mogu čak i zainteresovati ljude za dolazak u vaš restoran.

Ipak, potreban vam je sadržaj kako biste privukli ljude na vašu stranicu. Mnogi vlasnici i menadžeri restorana znaju za blagodati blogova, ali teško je održavati blog. Istraživanje, pisanje i formatiranje spadaju u održavanje bloga, što je ponekad teško. Također, ako nađete vremena za pisanje postova na svom blogu, još uvijek morate biti sigurni da pišete one vrste postova koji donose posjete vašoj stranici. Sve to može biti vrlo frustrirajuće.

Ipak, ovdje smo da vam pomognemo. Prikupili smo neke formule pomoću kojih možete kreirati postove koje će vaši potencijalni gosti željeti pročitati. iskoristite ove ideje za objave na blogu kao inspiraciju. Koristite ih u ovom obliku ili dotjerajte kako bi odgovarale vašem restoranu.

1. Opisi novih stavki u meniju

Ljudi vole vašu trenutnu ponudu na meniju, ali uvijek su znatiželjni o novitetima. Njihovu znatiželju možete potaknuti objavom koja objašnjava inspiraciju i postupak za stvaranje nove stavke na meniju. Podijelite to tako što ćete ispričati priču, a ljudi će odmah poželjeti isprobati nove specijalitete.

2. Priče o istaknutim stavkama u meniju

Ne pišite post na blogu samo za nove stavke u meniju. Puno stvari o kojima možete razgovarati već postoje na meniju. Opet se držite aspekta pripovijedanja. Ljudi vole čitati dobru priču. Možete čak i pitati nekoliko kupaca zašto vole određena jela i podijeliti te komentare u postu.

3. Odgovori na česta pitanja

Nikada ne možete pogriješiti odgovaranjem na česta pitanja koja vaši gosti postavljaju. Vjerovatno čitav dan čujete razna pitanja i vjerovatno na njih odgovarate bez razmišljanja. Postavite te odgovore na svoj blog. Razgovarajte i sa svojim osobljem. Velika je šansa da će oni odgovoriti na mnoga pitanja kupaca.

4. Najave događaja

Podijelite vijesti o jednom od vaših budućih događaja i okupljanja i postavite fotografije.

Domaćin ste nekog događaja?

Najavite to na blogu. Ljudi vide vašu web stranicu kao izvor informacija. Podijelite sve informacije koje su ljudima potrebne. Namamite ih da dođu: Dođite i uživajte u odličnoj muzici ove subote!

5. Postovi o gostima

Uključite svoje goste u još jedan korak. Svjesni ste da su mnogi od njih na društvenim mrežama. Kada ih istaknete na svom blogu, oni će sigurno htjeti da sva njihova porodica i prijatelji znaju za to. Možete ih predstaviti kao mušteriju mjeseca ili podijeliti njihove priče o vašem objektu.

6. Priče o zaposlenicima

Vaši zaposlenici mogu vam pomoći s blogom čak i ako oni nisu ti koji pišu. Odvojite nekoliko minuta i postavite im nekoliko pitanja. Uvjerite se da žele biti na blogu. Vjerovatno će većina zaposlenih pristati. Pitajte ih o tome šta vole raditi i obavezno pitajte koje je njihovo omiljeno jelo na meniju. Vaši gosti će cijeniti upoznavanje osoblja.

8. Komentari o vašoj zajednici

Vlasnici restorana su uvijek prilagođeni lokalnom svijetu. Znate šta se događa u vašoj zajednici kada je riječ o ljudima i preduzećima. Ako se nešto zanimljivo događa, dajte komentar na tu temu. Politika vas može dovesti u probleme, ali nema razloga da ne možete komentarisati lokalni sportski tim kojem dobro ide ili komentarisati muzički festival koji dolazi u grad.

9. Rasprave o sezonskim trendovima

Kao vlasnik restorana imate predstavu o tome šta se očekuje u narednih nekoliko mjeseci. Vaši gosti ne razgovaraju sa dobavljačima i trgovcima svaki dan. Možete im pružiti informacije o prehrambenoj industriji dijeljenjem vašeg znanja. Ljudi se vole osjećati kao da dobijaju nešto što drugima nedostaje.

10. Liste prijedloga

Vaši gosti vas doživljavaju kao autoritet za sve stvari koje uključuju hranu i piće. Možete im pružiti vrlo korisne informacije koristeći svoje znanje kako biste im pružili uvid u najbolju hranu i piće za razne prigode. Ovakve objave su vrlo popularne i često ih dijele gosti koji koriste društvene mreže.

×
×

Cart