Savjeti za uspjeh restorana u 2021

Pandemija COVID-19 je stvorila nepredvidivu atmosferu u restoranskoj industriji, a izgleda da će se to nastaviti dijelom i ove godine. Zbog toga, mnogi vlasnici se pitaju kako da uspješno vode restorane u narednoj godini. Da bismo vam pomogli, napravili smo pregled šest savjeta za uspjeh restorana u 2021. godini.

1. Poboljšajte beskontaktno naručivanje i plaćanje

Ove godine će gosti tražiti beskontaktne opcije kada posjete vaš restoran, što uključuje naručivanje i plaćanje narudžbe. Savjetujemo vam da iskoristite moć naručivanja putem web stranica ili putem mobilnih aplikacija. Provjerite je li vaša internetska stranica napravljena za naručivanje i plaćanje putem interneta. To vaše kupce i zaposlenike čini sigurnijima.

Pored toga, za kupce koji naručuju online, možete razmotriti opciju beskontaktnog plaćanja. Plaćanje mogu izvršiti putem telefona ili kreditnom karticom.  Otkrit ćete da će se i kada pandemija završi, vaši kupci će i dalje željeti koristiti beskontaktno naručivanje i plaćanje. Lako je i daje osjećaj sigurnosti.

2. Koristite softver za online rezervacije

Budući da su restrikcije koje se tiču broja ljudi u ugostiteljskim objektima na snazi, rezervacije nikada nisu bile važnije. Savjet za uspjeh uključuje sisteme online rezervacije. Obavezno uvedite opciju rezervacije stola putem interneta za vaše goste. To vam pomaže da zaštitite ljude i dajete im do znanja da gužvu svodite na minimum.

Sistemi online rezervacije stolova omogućavaju vašim kupcima da pronađu najbolje vrijeme i dan za svoj obrok, bez potrebe da razgovaraju s bilo kime telefonom. Osim toga, pridržavaju se strogih smjernica za distanciranje radi sigurnosti.

Korištenje online rezervacije stolova pomaže vam da smjestite sve na sigurnu udaljenost i olakšava vam brigu o svojim kupcima.

3. Poboljšajte kapacitete za sjedenje na otvorenom

Jedna dobra stvar izašla je iz pandemije, a to je da ljudi više vremena provode vani. To vrijedi i za goste restorana.  Još jedan savjet za uspjeh u restoranu uključuje poboljšavanje kapaciteta za sjedenje na otvorenom. Ukoliko ljudima nije ugodno jesti unutra, omogućite im da obroke konzumiraju na otvorenom.  Budući da mnogi restorani imaju smanjene zatvorene kapacitete, a u nekim slučajevima su unutrašnji prostori potpuno zatvoreni, restorani mogu uslugu premjestiti na otvoreno.

Čak i nakon pandemije, sjedenje vani će sigurno ostati popularno. Ljudi vole biti vani, a vi ćete moći smjestiti još ljudi ako proširite vaše kapacitete za sjedenje na otvorenom.

4, Ponudite opciju dostave

Mnogi gosti naručuju hranu za ponijeti ili kućnu dostavu. Mnogi vaši gosti i tokom pandemije žele podržati vaš restoran, ali ne žele jesti u restoranu. Da biste prebrodili teškoće 2021. godine, vrijeme je da ponudite ove opcije svojim kupcima. Ako trenutno ne nudite dostavu, vrijeme je da o tome razmislite. Prema istraživanjima, pandemija je više nego udvostručila poslovanje aplikacija za dostavu hrane. Sve više ljudi jede kod kuće i hranu naručuje putem interneta. Uz dostavu ćete moći doseći više kupaca, uključujući one koji žele praktičnost dostave i one koji se ne osjećaju sigurno u ugostiteljskim objektima.

5. Pregledajte vaš meni

Još jedan savjet za uspjeh restorana u 2021. uključuje pregled i reviziju vašeg menija (po potrebi). Na primjer, ako više ljudi jede kod kuće, razmislite o ponudi pakovanih obroka. To bi moglo uključivati ​​obroke za domaćinstva različite veličine: dvije osobe, četiri osobe, šest osoba, osam osoba i više. Odaberite najpopularnija jela na meniju i ponudite im porodične pakete. To može uključivati ​​predjelo, glavno jelo, salatu i desert.

Preispitivanje ponude vašeg menija čini vaš restoran dostupnijim kupcima. Potrebe za hranom su različite u pandemiji, a vi želite zadovoljiti te potrebe. Uz to, kako se pandemija počne bližiti kraju, možda ćete čak i uvidjeti da ljudi žele nastaviti naručivati ​​ove porodične pakete.

6. Poradite na marketingu

Bilo da vaš restoran ostaje neko vrijeme zatvoren zbog ograničenja ili radi kao i obično, poradite na marketingu. Iskoristite snagu vaše web stranice, profila na društvenim mrežama i marketinga putem e-maila kako biste svoju poruku prenijeli trenutnim i potencijalnim gostima.

Odvojite vrijeme da zaista poradite na svojim digitalnim profilima. Napravite plan za društvene mreže, izradite video strategiju za rad na svojim videima i izradite strategiju za marketing putem e-maila. Razmislite o tome da dodate malo poučnih savjeta u marketing strategiju. Na primjer, ponudite gostima recept ili dva u obliku bloga ili video zapisa.

Također, možete koristiti videe da pokažete svojim gostima šta se događa u vašem restoranu čak i kad oni tamo ne mogu biti. Na primjer, predstavite vašeg kuhara i jela na meniju koja je on smislio.

×
×

Cart