Restoranski trendovi u 2021

Nije tajna da se restoranska industrija morala promijeniti 2020. godine. Od rasprostranjenosti ručanja na otvorenom do dostave obroka, ugostiteljski objekti morali su donositi brze poslovne odluke da bi nastavili s radom. Neke od ovih odluka evoluirale su u trendove koji će se vjerovatno zadržati u budućnosti.

U suštini, dizajn restorana svodi se na stvaranje kompletnog doživljaja za goste. Bilo da je to ulaz u objekt, prostor za sjedenje u privatnom prostoru ili energija bara, svaka komponenta dizajna restorana ima svrhu.

Kako je digitalna transformacija promijenila način na koji konzumiramo informacije, tako se i značenje „restorana“ promijenilo zahvaljujući COVID-19. Ali sada, dok se restorani žele prilagoditi trenutnim okolnostima (i razmišljati o budućnosti), mnogi osmišljavaju sigurne socijalne interakcije, a kupce i dalje nadahnjuju estetikom. Sve od dizajnerske šeme i podova do namještaja i završnih detalja može stvoriti pozitivno, ugodno okruženje za objedovanje, i to je samo vrh ledenog brijega što se tiče inovacija u dizajnu restorana.

1. Restorani trebaju biti sigurno i ugodno mjesto

2020. godine su restorani bili prisiljeni zatvoriti ili izmijeniti svoj poslovni model. Sada, dok žele da nadoknade izgubljeno vrijeme, privuku nove kupce i zadrže postojeće, restorani svih veličina trebaju udovoljiti dizajnerskim i kulinarskim trendovima na način da se potrošači osjećaju sigurno i ugodno.

Mnogi restorani proširili su svoje mogućnosti objedovanja na otvorenom (kada to vremenske prilike dozvole) i dodali su barijere od pleksiglasa između stolova koji potiču goste na društvenu distancu.

Drugi se okreću tehnologiji. Beskontaktni načini plaćanja, kao što su QR kodovi i internetska naplata, prikladne su opcije koje ograničavaju lični kontakt.

Restorani su također prisiljeni da preispitaju svoj pristup što se tiče sjedenja zbog ograničenja kapaciteta, socijalnog distanciranaj i sigurnosnih protokola. Mnogi lokali su uvela preuzimanje ispred restorana, besplatnu dostavu i opcije za ponijeti.

Pored sjedenja na otvorenom, restorani se mogu odlučiti i za manje pretrpan izgled, pogotovo ako trebaju postaviti stolove na veću udaljenost. Raznovrsni namještaj, međutim, i dalje je moderan, iako će neki restorani možda morati prilagoditi svoj enterijer.

2. Više opcija

I fine dining restorani i restorani brze hrane sada su proširili svoje mogućnosti, osim samostalnog ručavanja i doručka, uključujući beskontaktno preuzimanje i virtuelne časove kuhanja.

Usluge dostave, također su popularne; 31% ljudi ih koristi najmanje dva puta sedmično.

Samouslužni kiosci i dalje su popularna opcija u lancima brze hrane. Prema Forbesu, „više od 65% kupaca reklo je da će češće posjetiti restoran ako se nude samoposlužni kiosci, a 30% kupaca radije naručuje iz kioska u odnosu na blagajnu ako su redovi jednake dužine.

Budući da su se narudžbe i preuzimanje putem Interneta znatno povećale, mnoga preduzeća su odredila beskontaktna područja u svojim trgovinama kako bi zadovoljila kupce koji preuzimaju hranu. Ova pogodnost olakšava kupcima u pokretu da navrate bez potrebe da kontaktiraju zaposlenike.

3. Toplija paleta boja

Topli tonovi postaju sve popularniji kako siva boja koja je bila toliko popularna u protekloj deceniji počinje da prelazi u smeđe. Topliji tonovi osiguravaju ugodan boravak gostiju dok uživaju u obrocima. Objedovanje je izvrsna prilika da se nakratko isključite od svega, a boje koje nalazimo u prirodi mogu pomoći kupcima da se opuste i uživaju u svom društvu, a ne u svojim uređajima.

Dizajn koji se vrti oko tople palete – boja zida, stolovi, podovi i dekor – može pružiti intimnije, privlačnije iskustvo za goste. Također, topliji tonovi i dekor čine prostor pogodnim za slikanje, koje će gosti rado dijeliti na društvenim mrežama.

4. Povećano prisustvo na online platformama

COVID-19 potaknuo je restorane da povećaju svoje online prisustvo kako bi ostali relevantni i povezali se s kupcima. Na primjer, korisnici Yelpa sada mogu filtrirati restorane po opcijama za preuzimanje hrane ili virtualnim degustacijama. Mnogi restorani su kreirali platforme za online naručivanje ili dodali opcije naručivanja u svoju aplikaciju.

Društvene mreže i dalje dominiraju digitalnom scenom, ali to je i koristan način za restorane da komuniciraju s potrošačima.

Oko 3,48 milijardi ljudi sada koristi društvene mreže. Od fine dining restorana i lanaca brze hrane do boutique pekara i pivara, društvene mreže obuzimaju restoransku industriju.

Sada restorani koriste društvene mreže kako bi objavili sigurnosne protokole i važne najave, poput novog jelovnika, promjene u radnom vremenu ili da li su zatvoreni.

Pored redovnog održavanja računa na društvenim mrežama, restorani mogu plaćati i oglašavanje na popularnim platformama kao što su Instagram i Facebook.

Društvene mreže također omogućavaju korisnicima da iskuse restoran prije nego što uopće uđu u njega. Oni mogu pogledati slike dizajna restorana i hrane (bilo s vlastitog računa restorana na društvenim mrežama ili od drugih koji su objavili slike i označili lokaciju).

×
×

Cart