Važnost klimatizacije hotela

Pojam klimatizacije se ne odnosi samo na hlađenje zraka. Umjesto toga, odnosi se na stvaranje temperature koja je ugodna i kontrolisana. Svojstva zraka su klimatizirana po želji, a zrak stvara savršenu atmosferu u prostoru hotela.

U toplijim zemljama klimatizacija se obično sastoji od hlađenja zraka u zatvorenom do nivoa ugodnijeg od vanjskog. U hladnijim zemljama i tokom zimskih mjeseci, zrak u zatvorenom zagrijava se na nivo viši od vanjskog.

Što se tiče komercijalnih nekretnina, nigdje nema veće koristi od efikasne klimatizacije nego u hotelima.

Javne površine

Ako želite postaviti klima uređaj u svoj hotel, glavne javne površine moraju se riješiti prve. To uključuje recepciju, bar i javna kupatila. Kad ljudi uđu u vaš hotel, ugodna temperatura odmah daje dobar prvi dojam.

Dobar prvi dojam poziva vaše goste na boravak i osigurava da vaše poznanstvo započne na pravi način.

Ovdje je važno pozabaviti se mnogim dijelovima javnih prostora u hotelu. Naročito u starijim zgradama, uzmite u obzir da bi neke javne površine mogle biti pogođene propuhom i u skladu s tim poduzmite mjere. Ovo također odražava važnost efikasne izolacije – Klima uređaj može biti efikasan samo ako je prostor adekvatno izolovan.

Napravite procjenu svih svojih prozora i pristupnih tačaka i provjerite krov kako biste se uvjerili da je adekvatno izolovan.

Sobe

Najkvalitetniji hoteli omogućit će svojim gostima kontrolu temperature u sobi. Ova sloboda je ključna, a također će uštedjeti vrijeme i trud u centralnom upravljanju klima uređajem.

Osim toga, klimatizacija u hotelskim sobama mora biti efikasna, a prije svega tiha. Ako se sistem ne održava pravilno, može postati bučan. Ako gosti moraju birati između mirnog noćnog sna ili ugodne temperature, ujutro neće biti sretni.

Restoran

Stvaranje ugodne atmosfere u hotelskom restoranu neophodno je za zadovoljstvo vaših gostiju. U idealnom svijetu voljeli biste zadržati što više gostiju u vašem restoranu. To će povećati vaš prihod i osigurati da vaš hotel ima živopisnu atmosferu. Pozitivne ocjene restorana mogu vašem hotelu dati prednost nad drugima u tom području.

Čak i ako poslužujete samo doručak i ništa drugo, dobra hrana dobit će dobre kritike. Da bi vaši gosti uživali u hrani u hotelskom restoranu, istovremeno moraju uživati ​​u ugodnoj temperaturi.

Gosti i osoblje

Nisu samo gosti ti koji trebaju uživati ​​u ugodnoj temperaturi u vašem hotelu. Osoblje mora biti pažljivo i ljubazno u svakom trenutku, a da bi efikasno obavljalo svoj posao, mora im biti ugodno. Previsoke ili preniske temperature mogu se pokazati iritirajućim za vaše osoblje ako ih moraju trpjeti tokom radnog dana. Kada je strpljenje ključno, prava radna temperatura je apsolutno neophodna.

Ako vaše osoblje uživa u njihovoj radnoj atmosferi, uživat će i vaši gosti.

×
×

Cart