Ukusno opremljen po najsavremenijim standardima „Hotel Vidović“ ispuniće želje poslovnih putnika, ali i turista prolaznika

Umjetnost življenja i osjećaji za lijepo su apsolutno spojeni sa kvalitetnim i funkcionalnim boravkom u hotelu.

O situacijii sa pandemijom Covid-19, te u kojoj mjeri je uzrokovala posljedice u hotelijerstvu, koliko je bitno ulaganje u ugostitelje i hotelijere, te šta očekivati od ljetne sezone, za naš portal HUBiH piše menadžer hotela „Hotel Vidović“, Đorđe Đorđević.

Na ovaj način želimo dati podršku i promovisati turizam i ugostiteljstvo u Bosni i Hercegovini.

ĐORĐE: Cijela situacija uzrokovana pandemijom  je sigurno, pored turističkih agencija, najviše pogodila biznis klasu hotela. To su hoteli u strogim centrima gradova i hoteli koji ne pripadaju grupi destinacijskih hotela namijenjenih za porodice i jednodnevne izlete sa velikim restoranskim uslugama, višednevnim boravcima pretežno porodica i parova. Dakle, bitno je da se povuče jasna granica između hotela biznis klase koji su poslovanje usmjerili ka seminarima, kongresima, samitima i isključivo biznis klasi ljudi i sa druge strane hotela koji su na planinama, jezerima, raznim drugim izletištima. Vrlo je izražena razlika u poslovanju i posljedicama Covid-a. Borba sa tim poslijedicama jos uvijek traje i jos nije zavrsena, a svima bi bilo mnogo lakse da barem neko moze reci kad ce se sve vratiti na prijasnje stanje.

ĐORĐE: Dakle, bitno je da se povuče jasna granica između hotela biznis klase koji su poslovanje usmjerili ka seminarima, kongresima, samitima i isključivo biznis klasi ljudi i sa druge strane hotela koji su na planinama, jezerima, raznim drugim izletištima. Vrlo je izražena razlika u poslovanju i posljedicama Covid-a. Borba sa tim poslijedicama jos uvijek traje i jos nije zavrsena, a svima bi bilo mnogo lakse da barem neko moze reci kad ce se sve vratiti na prijasnje stanje.

Ono što je u cijeloj državi izostalo, a što nas nažalost nije iznenadilo, jeste da su i ovaj put zakazali organi vlasti u čijim smo nadležnostima. Pomoć i mjere su uglavnom bile neadekvatne i vremenski neusklađene, a o poređenju sa mjerama i brizi o hotelijerstvu u zemljama EU je apsurdno i govoriti, mada se od nas očekuje da budemo na tom nivou i u usluzi i u opremljenosti. Svjedoci smo čestog ponašanja naših predstavnika vlasti kada koriste naše usluge kako sa nipodaštavanjem komentarišu iste i porede nas sa zemljama EU, a odnos prema hotelijerima i uopšte toj grani privrede nije ni približan zemljama o kojima pričaju, ni prije pandemije, a posebno u vrijeme trajanja.

Možemo reći da je hotelijerstvo kao i turizam generalno „na aparatima“ iako se i dalje borimo i trudimo prevazići krizu na samo nama poznate načine.

HUBiH: Koliko je važno konstantno ulaganje u ugostitelje i hotelijere?

ĐORĐE: Već smo u prethodnom pitanju se dotaknuli te teme i dodao bih još da su strategije razvoja izuzetno važne da se urade na kvalitetan, realan i sprovodiv način. Česta je pojava da na papiru imamo odlične planove i strategije od kojih u praksi se ne implementira ni polovina. Vrlo je upitna i struka i namjera ljudi koji su u tim organima koliko zapravo žele da konstruktivno donose prave mjere i iste posvećeno i kontrolisano sprovode na terenu. Ulaganja nisu samo novčanog karaktera! Vrlo je bitno raditi na preduslovima za neku granu privrede. Jačati kulturno-zabavni, sportski, privredni i svaki drugi razvoj lokalne zajednice, pa na taj način raste i interes za posjetom takvim gradovima.

HUBiH: Kakva su Vaša očekivanja za nadolazeću sezonu?

ĐORĐE: Očekivanja su realna i ne baš blistava, obzirom da se već sada može vidjeti da je mobilnost ljudi jos uvijek daleko ispod nekadašnje. Putovanja su otežana, skupovi ograničeni, festivali otkazani, stručna usavršavanja prebačena na digitalne platforme i samim tim biznis klasa hotela i dalje na „stand by“ režimu. Očekivanja su da će resorni organi vlasti uvidjeti potrebu i pronaći način da spase ovaj dio privrede koji je trenutno u problemu, zarad vremena koje će doći i kad ćemo ponovo postati potreba raznih ambasada, konzulata, mega kompanija, institucija, univerziteta i drugih.

HUBiH: Imate li neku poruku za naše čitaoce?

Čitajte ovaj super  portal i ostanite doslijedni poslovnoj ideji koju gajite.

Puno zdravlja i pozitivnih vibracija Vam šaljemo iz Banjaluke.

×
×

Cart