Trendovi u hotelijerstvu

Govoriti o trendovima, pokušati ih predvidjeti i pokušati predvidjeti budućnost u velikoj je mjeri trend sam po sebi. Budućnost hotelijerstva i ugostiteljstva aktuelna je tema, a mnogo je puteva do potencijalnog uspjeha.

Općenito govoreći, trendovi u hotelijerstvu ili ugostiteljstvu uglavnom se fokusiraju na novo ponašanje potrošača, novu tehnologiju i nove poslovne teorije koje uglavnom pokreću prethodna dva faktora.

U sljedećih pet do 10 godina moglo bi se puno toga promijeniti u hotelijerstvu, ali ne bismo očekivali da će osnovne vrijednosti ugostiteljstva nestati. U stvari, vjerovatno će postati još važnije.

Ovaj članak provest će vas kroz niz budućih trendova kojih bi vaš hotel trebao biti svjestan ili ih može iskoristiti.

Svi žele znati šta će se dogoditi u budućnosti. Razmatranje onoga što će se dogoditi ove i narednih godina vrlo je korisno za održavanje konkurentnosti na tržištu.

Najtrajniji trendovi su postepeni, grade se malo po malo, pa se čini kao da su budući trendovi upravo sada trendovi koji su prisutni u manjoj količini nego što će to biti u budućnosti.

Imajući to na umu, personalizacija i podaci su dva velika područja na koja ćete, među mnogim drugima, ostati fokusirani u budućnosti. Evo pune liste onoga što se očekuje da će biti trend u godinama koje dolaze:

Pametne sobe

Putnici će puno platiti za udobnost, a šta je bolje od sobe koja je ujedno i vaš lični asistent? Uz bežično punjenje, uređaje kao što su Amazon Alexa i Google Nest, IOT, zvučna izolacija itd. Putnici će moći raditi sve što žele u svojoj hotelskoj sobi i jedva moraju pokrenuti mišić da to učine. Pametne sobe omogućit će gostima da budu što opušteniji na putovanju. Nakon toga, razmislite koliko frustrirajuće i stresno može biti pokušavajući pronaći sve i shvatite kako stvari funkcionišu kada prvi put dođete u hotelsku sobu.

Zeleni hoteli

Svijet brzo postaje ekološki svjesniji, do te mjere da počinje utjecati na izbor putnika o tome gdje će boraviti. Hoteli reaguju na ovaj trend korištenjem sunčeve energije, štedeći vodu, smanjujući plastiku, ugrađivanjem senzora pokreta i dodavanjem mesne alternative jelovnicima. To sada gosti očekuju, pa se i hoteli moraju pridružiti održivom pokretu.

Multikulturalno zapošljavanje

Povećanje imigracije u mnogim zemljama stvara više globalne radne snage. Gostoljubivost je posebno snažna u ovom području, što mnoge hotele čini zaista međunarodnim. To dodaje novu dimenziju boravka. Mogao bi ih poslužiti neko iz njihove zemlje ili mogu saznati nešto o kulturi koju nikada ranije nisu posjetili.

Tehnologija sa svih strana

Tehnologija napreduje do te mjere da nijedan dio putovanja ili iskustva nije bez nje, a hoteli rijetko rade bez nje. Umjetna inteligencija (AI) može se koristiti za određivanje cijena soba, prijavu gostiju, pomoć na mreži, poslugu u sobi i još mnogo toga. Tehnologija transporta nadograđuje se, pretraživačima se sada može upravljati glasom, a za sve postoji doslovno mobilna aplikacija. U suštini, tehnologija značajno olakšava personalizaciju iskustva gostiju i pamćenje njihovih odabira.

Prioriteti putnika

Putnici stalno traže nešto jedinstveno ili nešto što govori o njihovim interesima i strastima. Da biste imali predstavu šta ovo znači, postoje ljudi koji će putovati samo zbog ljubavi prema kafi. Postoje oni koji će posjetiti hotele sa sportskom tematikom samo zbog ljubavi prema bejzbolu ili košarci, na primjer. Ostali utjecaji na putnička iskustva koja su u porastu uključuju glamping, medicinski turizam, influencere i kućne ljubimce. Znamo da su kućni ljubimci ogroman dio života ljudi i sve više žele da njihovi ljubimci budu dio njihovog iskustva. O tome hotelijeri moraju razmišljati.

Dizajn hotela i poslovna strategija

Vođeni promjenama preferenci putnika, mnogi hoteli pokušavaju prihvatiti ovaj izazov. Luksuzni brendovi počinju da se pojavljuju u sve većem broju, zajedno s „instagramabilnim“ brendovima, mikro sobama, fokusom na lokalni dizajn i ukus i društvenim prostorima.

Razlog zbog kojeg se toliko hotela trudi da budu ‘drugačiji’ jest taj što se globalizacija nastavlja nesmanjenim tempom. Demografske promjene se mijenjaju kako neke nacije u usponu dobijaju više novca za putovanja, a jaz između više i srednje klase se povećava. Bogati putnici žude za još više novosti, kreativnosti i vrhunskih iskustava.