Važnost hotelske fotografije

Želite da se vaš objekat ističe. Želite se popeti iznad konkurencije i postati prvi izbor za posjetitelje u vašem gradu. U privlačenju ciljne publike, fotografija igra presudnu ulogu. Ljudi danas više obraćaju pažnju na vizuelne elemente nego na bilo što drugo.

Kakav utisak ostavljate na svoje potencijalne kupce i kupce? Potiču li ih vaše fotografije da odmah rezervišu ili ih ostavljaju da preispituju svoje početne utiske?

Ne zavaravajte se, vaše fotografije čine razliku. Evo zašto su vam za vaše poslovanje potrebne profesionalne, visokokvalitetne fotografije.

Fotografije vam pomažu da predstavite prednosti boravka u hotelu

Budući da imate potpunu kontrolu nad slikama koje koristite za predstavljanje vašeg objekta, možete ih prikazati u najboljem mogućem svjetlu.

Potencijalne goste neizbježno više zanima ono što mogu odmah vidjeti, nego bilo kakve slučajne opcije koje biste mogli ponuditi. Hoteli mogu brzo i efikasno prenijeti zašto bi ih neko želio odabrati umjesto ostalih pomoću kvalitetnih fotografija.

Hoteli bi se trebali potruditi da fotografijom istaknu sljedeće elemente:

Sobe. Nitko ne želi boraviti u sobi koja je sve samo ne čista i privlačna,  ali ovo će vam donijeti samo prolazne ocjene. Predstavite nedavne promjene (poput vaših česmi ili uređaja), kao i luksuzne sobe ili apartmane. Mali detalji su bitni.

Restorani ili trpezarijski prostori. Hoteli s punom uslugom trebali bi istaknuti svoje restorane na licu mjesta, koji su često popularna mjesta kako za lokalno stanovništvo, tako i za putnike. Mnogi gosti cijene dodatnu pogodnost mjesta za jelo na licu mjesta.

Sadržaji. Bazeni, teretane, parking, hidromasažne kade, saune … šta god da ponudite, zaslužuje mjesto u vašoj fotogaleriji.

Prostor za sastanke. Ako imate sale za sastanke ili konferencijske sale, trebali biste skrenuti pažnju ljudima na ove sadržaje. Možete privući više poslova od planera događaja i poslovnih ljudi tako što ćete im pokazati sobe koje su dostupne za upotrebu.

Rekreacija. Pokažite potencijalnim klijentima okolno područje i istaknite lokalne događaje, atrakcije i druge aktivnosti koje redovno privlače turiste u vaše mjesto.

Potaknite online rezervacije

Već znamo da fotografije igraju 60% uloge u izboru smještaja. Ljudi će vjerovatnije rezervisati smještaj kod vas ako im se sviđaju vaše slike.

57% svih putničkih rezervacija napravljeno je na internetu. Preko 65% rezervacija vrši se na web stranicama brendova, ali šta ako vaša web stranica nema visokokvalitetne fotografije? Šta ako je vaš postupak rezervacije komplikovan? Šta ako posjetitelji vaše web stranice teško shvate šta tačno nudite? Ovako ćete zaraditi manje novca.

Da biste kreirali konkurentnu web stranicu, trebat će vam sjajne fotografije. Dakle, nije kao da će zanemarivanje vaše web stranice i pokušaj pojačavanja rezervacija putem agencija riješiti vaš problem. Gosti neće rezervisati smještaj kod vas ako vaše slike nisu u rangu vaših konkurenata.

Fotografije pokreću internetske rezervacije, što znači da vaše fotografije trebaju biti sjajne.