Amer Ćorić: Ako ste se odlučili na renoviranje hotela ovo su savjeti koji će vam sigurno pomoći!

Renoviranje hotela je posao sa kojim se svaki hotelijer susreće prije ili kasnije.

Piše: Amer Ćorić, Dubos consulting Sarajevo

Amer Ćorić je suvlasnik kompanije Dubos d.o.o, osnovane 2008. godine koja ima dugogodišnje iskustvo u pružanju tehničke pomoći, nabavci i uslugama trgovanja za projekte i programe koje financiraju mnoge od najpoznatijih svjetskih kompanija i organizacija. Ćorić se počinje se baviti ugostiteljstvom 1990. godine kao konobar u restoranu Donautall u Njemačkoj. Dio karijere proveo je radeći u Best Western hotelima u Munchenu u F&B odjelu, te na pozicijama generalnog direktora hotela u Bosni i Hercegovini dugi niz godina. Tu je stekao iskustvo u hotelijerstvu i ugostiteljstvu i otuda ljubav prema toj profesiji kojoj se uvijek rado vraća. Projekti na kojima je Dubos doo radio u proteklom periodu, ponovno nominovani  za Najznačajnije strane investicije u BiH za 2020 od strane FIPA.

Za portal HuBiH o savjetima kada je u pitanju renoviranje hotela, piše Amer Ćorić. U nastavku donosimo više. 

Već ste i sami svjesni da je došlo vrijeme da vaš objekat zasja novim sjajem i sada ste definitivno odlučili da mu vratite slavu koju je imao na dan kada ste ga ponosno otvorili prije više od X godina. Ovih nekoliko savjeta vam također mogu biti od pomoći ukoliko ste odlučili da investirate u rastuće tržište hotelijerstva i otvorite objekat za smještaj gostiju. Bilo da se radi o malom hostelu ili luksuznom hotelu, pravila su uglavnom ista.

Istraživanje konkurencije

Vrlo je važno je da pažljivo ispitate druge hotele, restorane i hostele u vašem okruženju s kojima ćete ući u utakmicu za dobivanje novih gostiju. Najbitnije je da kreirate jedinstven identitet za svoj objekat korištenjem tematskih elementa koji se razlikuju od vaših najbližih konkurenata. Odličan primjer za diferencijaciju od konkurencije su restoran “4 sobe gospođe Safije” i hostel “Franz Ferdinand” u Sarajevu. Kreiranjem “priče”, vlasnici su od restorana i hostela napravili turističke atrakcije u gradu Sarajevu, o kojima su pisali brojni svjetski mediji, te su tako kreirali dodatnu vrijednost svojim objektima.

Pronađite pravi tim

Vrlo je važna “hemija” u timu koji sastavite, jer od kvaliteta njihove saradnje će zavisiti i brzina radova na samome objektu. Odaberite pravog projektanta koji će sa izvođačem radova i konsultantom uštedjeti novac i skratiti vrijeme izvođenja radova na minimum.

Reference

Birajte najbolje!!! Prilikom odabira konsultanta, izvođača radova i projektanta, pitajte za njihove reference.  Izvođač radova bi trebao dostaviti popis projekata i kompanija za koje je radio u prošlosti uključujući i kooperante.

Vrijeme renoviranja

Pokušajte tempirati vrijeme, tako da sve radove izvodite u “mrtvoj sezoni” odnosno u periodu kada imate najmanje posla. Pripremite se unaprijed za taj period, a izvođačima fiksirajte datum završetka radova i to unesite u Ugovor. Veći hoteli se mogu renovirati u fazama, tako da hotel nikada ne prestaje sa radom.

Marketing

Iskoristite renoviranje kao povod za marketinšku kampanju. Kreirajte pakete usluga sa određenim popustima za nove goste. Oglasite se u novinama, obavijestite svoje “stare” goste email-om ili newsletterom, promovirajte sve na socijalnim mrežama