Da li su influenseri dobri za marketing vašeg objekta?

Budući da su influenseri na društvenim mrežama već izgradili viši stepen povjerenja među svojim brojnim pratiocima, oni su idealna platforma za marketinške stručnjake, uključujući one iz restoranske industrije. S pravim influencerom možete promovirati svijesti o vašem objektu što može dovesti do povećanja količine gostiju.

Dobra vijest je ako ne morate biti vješti u kreiranju sadržaja da biste iskoristili marketing influensera. Najbolji influenseri izuzetno su vješti u stvaranju sadržaja. Mogu stvoriti izvanredan sadržaj koji odjekuje njihovim profilima i, ako sve bude u redu, privući će potencijalne goste u vaš restoran.

Ne morate ni ciljati na mega-influensere s milionima pratilaca. Restorani mogu zaraditi puno novca koristeći mikro-influensere, posebno one u svom području poslovanja. Mikro-influenseri su pojedinci s između 2.000-50.000 pratilaca na određenom kanalu društvenih medija i kreiraju sadržaj oko određenih tržišta – poput restoranske industrije.

U nastavku su neke od prednosti koje bi moglo proizaći iz marketinga influensera.

1. Povećavaju društvenu vjerodostojnost vašeg restorana

U današnjem svijetu vaš je društveni kredibilitet zaista važan. Potencijalni gosti mogu odlučiti probati vašu hranu i piće jednostavno kao rezultat onoga što vide ili slušaju o vašem brendu na društvenim mrežama. Ili, umjesto toga, mogu odlučiti posjetiti vaše konkurente. Shvatite to kao usmenu predaju izgovorenu kroz vrlo veliki megafon.

Svijest vašeg brenda sigurno će se poboljšati zapošljavanjem food blogera ili mikroinfluensera, ali objavljivanje izvanrednih sadržaja ono je što se u velikoj mjeri računa kada je povećanje gostiju u pitanju.

2. Isplativost

Influenser marketing je također jedan od najjeftinijih oblika online oglašavanja u usporedbi s nivoom angažmana, svijesti i prednosti koje ćete dobiti.

Ovisno o relevantnosti i veličini vašeg restorana, influenseri mogu biti blagodat čak i kada imate ograničen budžet. Međutim, ako niste postigli plodonosne pregovore s određenim influenserom, možda ćete odlučiti potražiti onoga s manje pratilaca koji će biti pristupačniji.

3. Sadržaj generiran od strane influensera

Ako je generirani sadržaj influensera dovoljno zanimljiv, možda ćete ga možda htjeti ponovno podijeliti na svojim stranicama društvenih mreža. Morat ćete dobiti izričito odobrenje influensera za ponovnu upotrebu bilo kojeg sadržaja koji su kreirali. Ali, objavljivanje njihovog sadržaja na vašem profilu može biti sjajna strategija za proizvodnju sadržaja.

4. Preciznost

Mikro-influenseri vam mogu ponuditi i više lokalne preciznosti jer će vas povezati s pravom publikom koja može posjetiti vaš objekat u kratkom roku. Jednostavno morate pronaći influensera u vašem području.

Veći influenseri na društvenim mrežama mogu imati veći broj pratilaca koji možda nisu nužno prikladni ako posjedujete lokalni restoran ili bar. Mikro-influenseri s lokalnim utjecajem najbolje odgovaraju lokalnim barovima ili restoranima, dok oni koji imaju više pratilaca najbolje odgovaraju širem spektru publike i lancima restorana.

5. Poboljšava internetsko iskustvo i izloženost vašeg restorana

Kao što su mnoge kompanije ranije mislile, ne morate tražiti visoko plaćene influensera sa stotinama hiljada pratilaca. Možete podijeliti svoj budžet na mikroinfluensere koji imaju preko 5000 vjernih sljedbenika i očekivati njihove pratioce kao posjetitelje vašeg objekta u kraćem vremenskom periodu.