Ispunite očekivanja gostiju odličnom uslugom kafe

Kafa je danas postala neizbježni dio svakodnevnice i bitno je da hoteli budu u korak s vremenom i trendovima.

Pored novih gurmanskih mašina za pravljenje kafe poput Keuriga i Nespressa, većina hotelskih restorana nudi visok standard barista usluga od kapućina, do lattea, espreso kafa i nekoliko lokalnih vrsta da bi mogli ispuniti svačije želje.

Pokušajte o kafi razmišljati kao o svojoj usluzi koju s ponosom nudite gostima i koji neće iznevjeriti njihova očekivanja. Nijedan hotel ne bi trebao biti poznat po lošoj kvaliteti kafe. Srednje kvalitetna kafa neće imati pozitivnih utjecaja, ali loša kafa će se sigurno uočiti.

S druge strane, ako nudite odličnu uslugu koja će gostima ispuniti želje i promašiti njihova očekivanja, porast će cjelokupni standard vašeg hotela, pa čak i donijeti najbolje recenzije. Za vas imamo par savjeta kako da održite kvalitetu usluge kafe u vašem hotelu.

  • Morate znati da je kafa ključni dio i da mora biti bolja bar od prosječno kvalitetne kafe. Okusite kafu koju nudite u restoranu. Ako mislite da je bolja kafa u obližnjem Starbucksu i kafićima, imate problem.

  • Uz Keurig ili Nespresso, možete oduševiti svoje goste koji skupo plaćaju vaše sobe. Iako su kapsule skupe, odlična su investicija i garantuju uspjeh.

  • Redovno čistite svu opremu i aparate da se ostaci ne bi taložili. Provjerite i temperaturu, jer previsoka temperatura kafi daje izgoreni okus.

  • Eksperimentirajte s različitim brendovima i ukusima. Možete ih testirati ujutru i pitati vaše uposlenike za njihovo mišljenje. Odabiranje kafe i sastavljanje menija ujedno može biti odlična prilika za timski rad.

  • Dok tražite najbolju vrstu kafe, unaprijedite i svekupunu estetiku od šolja, začina, pribora, sobne dekoracije, dizajna menija do skoro svega što bi moglo poboljšati iskustvo gostiju u vašem restoranu. Ako imate i višak budžeta, pokušajte uvesti nešto što je nesvakidašnje.